Žinomus klaipėdiečius sužavėjo ispaniški kvepalai ir šokiai
2025.03.31 Home

Išskirtinio vakaro metu Klaipėdos „Akropolyje“ garsi flamenko šokėja Josefina  aistringais šokiais pristatė naujausią ispanų kūrėjų kvepalų kolekciją. Skambant ispaniškai muzikai, pasitelkus flamenko šokio ekspresiją ir aistrą, renginio svečiams, žinomiems Klaipėdos krašto žmonėms, pristatytas ispanų prekių ženklas „Botanicae“ ir trys visiškai skirtingi ekstraktai – kiekvienam skirtas unikalus šokis.

Renginio svečias, „Botanicae“ prekių ženklo įkūrėjas ir savininkas Salvadoro Montesinoso, yra įsitikinęs, kad geri kvepalai – tie, kurie pasakoja istoriją ir siunčia žinutę. 

„Šį sykį savo svečiams ir partneriams –  „Botanicae“ įkūrėjui bei jo žmonai Josefinai – nusprendėme parodyti ne tik Vilnių, bet ir kitus Lietuvos miestus – Kauną ir Klaipėdą. Norėjome drauge su jais leistis į kelionę per Lietuvą, nes jų sukurti kvapai ir visa prekių ženklo koncepcija susijusi būtent su nuotykiais ir kelionėmis. Todėl labai tikiuosi, kad šie ispanų nišinės parfumerijos kvapai jums taip pat patiks, nes jie man labai primena klaipėdietišką dvasią ir nuotaiką. Kiekvienas iš trijų aromatų – „Endurance“, „Itaka“ ir „Taro“ – yra ypatingas, sukurtas visą pasaulį išmaišiusio Salvadoro Montesinoso, bendradarbiaujant su talentingu, savitą braižą turinčiu parfumeriu Miroslavu Petkovu“, – nišinės parfumerijos pristatymą Klaipėdoje pradėjo verslininkė, „Krispo“ įkūrėja ir vadovė Kristina Strolienė.

Kelias dienas Lietuvoje su žmona viešėjęs S. Montesinoso atskleidė, kad visi jo kurti kvepalai įkvėpti asmeninių kelionių ir nuotykių, nemažai prie jų prisideda ir žmona Josefina, profesionali flamenko šokėja. „Ji – mano mūza; pirmoji patvirtina arba atmeta mano idėjas. Ji menininkė – nepaprastai jautrios sielos ir uoslės. Ir vien tai, kad kvapus gali išreikšti šokiais, man – didžiulė dovana. Kiekvienas kvapas, kaip ir šokis, gali būti romantiškas, aistringas, švelnesnis, ramesnis arba itin aistringas ir stiprus. Juk viskas priklauso nuo nuotaikos – kiekvieną kartą galime save išreikšti skirtingai“, – apie kūrybą pasakojo „Botanicae“ įkūrėjas.

Paklaustas, kokie kvapai jam asocijuojasi su Lietuva, Salvadoras sako, kad pirmiausia – tai miško ir dirvožemio kvapas. „Kiekvienas žmogus keliaudamas iš tos pačios vietos pastebės ir užuos skirtingus dalykus. Kiekvienas stengiamės sukurti savitą patirtį per tai, ką matome, užuodžiame, girdime. Šiandien man Lietuva asocijuojasi su šlapia dirva. Važiuodami iš Vilniaus į Klaipėdą, šlapią dirvą matėme visur. Pradaręs langą bandžiau užuosti natūralų jos kvapą. Ar žinojote, kad pačiuliai kvepia kaip šlapia dirva. Taip pat labai daug medienos kvapo. Ir tai natūralu, nes mus visą laiką supo miškai. Miško kvapas labai stiprus, gal net kiek bauginantis. Prie dirvos ir miško kvapo pridėję kokį nors maistinį aromatą, gautume kvepalus. Taip gimsta idėjos. Tačiau man svarbiausia, kad kvapas turėtų savo istoriją. Kad siųstų žinutę. 

 „Krispo“ įkūrėja džiaugėsi, kad lietuvių susidomėjimas ispaniškais kvepalais jau viršijo visus lūkesčius, nors atsivežti juos į Lietuvą ir nebuvo lengva. „Reikėjo įdėti daug pastangų – nuosekliai ir kantriai ispanams aiškinti, kad lietuviai pasiruošę priimti ispanišką nišinę parfumeriją. Kiekvienas užsienio gamintojas pasveria: kodėl verta būti tokio mažumo šalyje, nes nuostolių nepatirtų ir be mūsų rinkos. Todėl labai džiaugiuosi, kad prieš kiek daugiau nei metus pavyko pradėti bendradarbiavimą. Kai produktas kokybiškas, jis greit išpopuliarėja, tampa mėgstamas klientų, rekomenduojamas kvapomanų puslapiuose. Todėl šiuo įspūdingu pristatymu, kuriame susipynė tradicinis ispanų šokis ir nuostabūs aromatai, norėjome ir jus supažindinti su šiais kvepalų kūrėjais.“ 

Pasak K. Strolienės, visi renginio metu pristatyti kvepalai turi savo istoriją, nes „Botanicae“ verslas gimė iš kelionių įspūdžių, siekiant sukurti kvepalus, atspindinčius skirtingas pasaulio šalis. Pavyzdžiui, „Itaca“ reiškia gyvenimo tikslą, vertinant kelionę kaip geriausią atlygį. Šis kvapas įkūnija namų ilgesį, o vertingos esencijos – druskos ir medienos – padeda atskleisti visą gyvenimo kelionės grožį. Viršutinės natos – šilto ir pikantiško blyškiojo kiečio aromatas – dar kelionės pradžioje įtraukia, sukelia jaudulį ir norą greičiau leistis priešaky besidriekiančiu keliu. Vidurinės natos – jūros druska, gauruotasis švitrūnas (labdanas) ir turkiška rožė – atskleidžia pačią kelionės šerdį, kai atrandame stiprybę ir aistrą judėti pirmyn. Laivo medienos druska ir sakai susipina su gabenamų rožių aromatais. Bazinės sodinių briedragių, agarmedžio ir pačiulių natos panardina į kelionėje atrastą gylį ir išmintį.

 „Endurance“ – tai istorija apie Ernestą Shackletoną ir jo legendinę ekspediciją į Pietų Ašigalį laivu „Endurance“. Tai pasakojimas apie išgyvenimą, drąsą ir gebėjimą atsigauti, palikęs neišdildomą žymę ašigalio tyrinėjimų istorijoje. Viršutinės greipfrutų ir ananasų natos atspindi šviežumą ir gyvybingumą. Vidurinės natos – levandų, imbiero bei Taičio gardenijų – nukelia į baltus tolius ir žydras platybes, kuriose „Endurance“ įgula sugebėjo išgyventi mėnesius. Bazinės muskuso, kedro ir pilkosios ambros natos kuria ištvermingumo pojūtį, o jūros ir medienos aromatai simbolizuoja lede įstrigusį laivą.

„Taro“ pagerbia drąsią vokiečių fotožurnalistę Gerdą Taro, įveikusią visas kliūtis ir palikusią ryškią žymę žurnalistikoje. Kvapas pasakoja jos nuotykius ir meilės istoriją su Robertu Capa pilietinio karo metais Ispanijoje. Saldžiai gaivus ananasas atspindi nuotykius mėgstančią Taro dvasią. Jazminas – jos jausmingumą ir ryšį su emocijomis, o šalavijas – išmintį bei protą. Bazinės natos (pačiulių, gauruotojo švitrūno ir agarmedžio) simbolizuoja įspūdingą asmenybę ir ryžtą.

 „Botanicae“ pakuotes gamina iš tvarių medžiagų, neatlieka bandymų su gyvūnais; visi kvepalai yra tinkami veganams.

Įrašų paieška

Įrašų paieška