Kuo kvepia ir kokiomis spalvomis dvelkia šis Kristinos Strolienės ruduo?
Aukštosios parfumerijos ir kvapų namų „Krispo” įkūrėjai Kristinai Strolienei ruduo vienas mėgstamiausių ir gražiausių metų laikų, kai atvėsus orams po vasaros atostogų visa šeima sugrįžta į Kauno namus, kuriuose organizuojamos bendros vakarienės, ilgi pokalbiai su vaikais prie židinio ar žvakių šviesos. Su rudeniu K. Strolienei grįžta ne tik jaukūs vakarai, bet ir pats darbymetis - prasideda naujų tiekėjų ir produktų paieškos, važinėjimas po pasaulines parodas ir, žinoma, ruošimasis kalėdiniam laikotarpiui.
Paklausta, be kokių trijų dalykų K. Strolienė neįsivaizduoja rudens, moters net negalvodama išvardija - obuolių pyrago, naujų kvepalų ir teatro. „Nuoširdžiai sakau, neįsivaizduoju rudens be obuolių pyrago. Labai juos mėgstu. Parsivežu iš mamos sodo Alytuje obuolių ir su dukromis kepame pačius gardžiausius obuolių pyragus. Kiekviena turime savo receptą, pagal kurį gaminame, todėl obuolių pyragų įvairovė mūsų namuose - užtikrinta. Galima sakyti, dabar visada mūsų namai kvepia garuojančiu pyragu,cinamonu ir vanile. Gal todėl obuolių pyrago kvapas - man yra tikras jaukaus rudens kvapas”, - šypsosi kvapų ekspertė K. Strolienė. Kita rudens gėrybė - vynuogės, be kurių K. Strolienė taip pat neįsivaizduoja šio savo rudens. Vynuogės šiemet džiugina ne tik ją, bet ir visą šeimą. „Pagaliau šiemet prie mūsų namų užaugo vynuogės. Kelis metus bandžiau ją užauginti, bet tik šiemet pagaliau turime vynuogių uogų. Negaliu atsidžiaugti tiek jų grožiu, tiek kvapu. O kokios skanios ir sultingos! Kasdien spaudžiame vynuogių sultis”.
Ruduo K. Strolienei taip pat asocijuojasi su tearu ir kultūriniais renginiais. Po ilgų vasaros atostogų, ji visada pasiilgsta ne tik susitikimų su draugais, bet ir kultūrinių renginių - gerų spektaklių, klasikinės muzikos koncertų, rimtų premjerų.
Tačiau rudenį verslininkei prasideda ir pats darbymetis, nes tai metas, kai ji su vyru, Povilu Stroliu, lanko tiekėjus, daug keliauja - važinėja po įvairias parodas. „Tai metas, kai ieškome naujų prekių ženklų, pažindinamės su pasaulinėmis tendencijomis ir geriausiomis sąlygomis bandome jas pristatyti savo klientams, „Krispo” gerbėjams. Būtent rudenį prasideda ir mūsų pasiruošimas kalėdoms”.
Su rudeniu ateina ir naujos mados tendencijos tiek į drabužių spintas, tiek ir į kosmetines. Keičiasi dekoratyvinės kosmetikos spalvos - jos sodrėja, ryškėja. „Štai mano mylimas prekių ženklas „T.LeClerc” šiam rudeniui siūlo ryškias, sodrias spalvas. Pagrindinis jų siūlomas trendas - ryškiai raudona, bordo, vyno raudonumo lūpų dažai. Taip pat rudenį, pavargusiai nuo saulės ir vėjo veido ir kūno odai reikia žymiai daugiau drėgmės todėl į pirmas linijas išrikiuojame mano mylimo „Parco 1923” kūno priežiūros liniją, kuri ir drėkina ir maitina odą. Plaukus tiek pati, tiek savo draugėms bei klientiems visada rekomenduoju atgaivinti su itin veiksmingomis, unikaliomis ir tikrai jokių atitikmenų neturinčiomis mano gero bičiulio, pasaulinio lygio plaukų stilisto, tikro maestro Deivido Maleto kurtomis plaukų priežiūros linijomis „David Mallet”, - patarė K. Strolienė.
Ruduo - naujų kvapų metas
Ruduo tai ne tik sodrių spalvų, bet ir naujų, visai kitų kvapų metas. Jei vasara vyravo gaivūs, lengvi jūriniai, bergamotės, apelsinų citrinų kvapai, tai ruduo mus pasitinka kiek kitokiais, daug sodresniais, sunkesniais kvapais. “Rudens kvapai jau ne tokie lengvi kaip vasaros, priešingai, prisodrinti daugiau skonių, daugiau saldumo. Rudenį mano pats mylimiausias kvapas - vynuogės kvapas. Rudenį vynuogių man norisi visur - tiek gamtoje, tiek nuotraukų albumuose, tiek namų kvapuose ar asmeniniuose kūno kvepaluose. Vynuogė rudenį mano favoritė. Dabar mano pats mylimiausias kvapas, kurį tikrai labai rekomenduoju visiems išbandyti, tai - nuostabių keturių menininkų: dailininko Miles Stewart Wambaugh, garsaus dizainerio Pierre’o Dinand’o, per savo karjerą sukūrusiu daugiau nei 1000 unikalių kvepalų buteliukų, ir visame pasaulyje pripažintų parfumerių Jean - Louis’u Sieuzacu ir Dominique’u Ropionu meno kūrinys.
Taip, susitikę šie keturi genijai - sukūrė penkis šedevrus. Vienas jų - MILES WAMBAUGH „Hot Shot“ kvepalai. Nors aš jais kvėpindavausi ir vėsiais vasaros vakarais, tačiau, dabar atėjus rudeniui, neįsivaizduoju be jų savo garderobo. Rudenį visada norisi ryškesnių, stipresnių kvepalų. Įdomiausia, kad rudenį man norisi ne tik stipresnių kvepalų, bet ir įdomesnių, ryškesnių buteliukų. Ypač man dabar imponuoja ir mane traukia raudino buteliukai, tokie, kaip MILES WAMBAUGH „Hot Shot“. Labai natūraliai norisi sodrių raudonų spalvų, tokių kurios primena rudeniškomis spalvomis nuspalvintus medžių lapus. Įdomiausia, kad būtent tokias spalvas dabar pasistačiau namuose - sodriai raudoną prekių ženklo LOCHERBER MILANO „Klinto“, taip pat „OFFICINA DELLE ESSENZE” namų kvapą”.
Ruduo K. Strolienei taip asocijuojasi ir su ramiu knygų skaitymu ir lengvu meno, interjerų albumų vartymu, ieškant ikvepimo ir geriant naujas kūrybines idėjas. „Nors knygos visais metų laikas yra populiarios, tačiau rudenį aš labai mėgstu vartyti didelius meno albumus, interjerų knygas. Knygos šiandien įgavo visai kitą funkciją - jos ne tik įkvėpimo, nusiraminimo šaltinis, bet ir namų puošmena. Didelio formato keli albumai iš tiesų pagyvina interjerą, suteikia meniškos ar net bohemiškos atmosferos jausmą. O šalia, ar ant jų stovinti kokybiška, jauki žvakę, kuria romantišką, jaukaus rudens nuotaiką”, - sakė K. Strolienė.