„ASSOULINE“ knyga „Windows at Tiffany & Co.“ (lt. „Tiffany ir Ko.“ vitrinos“) (Ikonų leidimas) Atraskite užburiantį „Tiffany & Co.“ pasaulį, žvelgdami į stulbinančias vitrinas Penktojoje aveniu. Šis leidinys iš „Ikonų“ kolekcijos siūlo leistis į išskirtinį turą po subtiliai sukurtas vitrinas, jau kelias kartas užburiančias bet kokio amžiaus lankytojus....
ASSOULINE knyga „Dior by Gianfranco Ferré"
„ASSOULINE“ knyga „Dior by Gianfranco Ferré“ (lt. „Dior“ pagal Džanfranko Ferė)
„Dior“ mados namai, įkūnijantys didingą Christian‘o Dior‘o moteriškumo viziją, tikriausiai yra labiausiai žinomi ir prestižiškiausi iš visų Paryžiaus mados namų. Po Yves Saint Laurent ir Marc Bohan, kuriuos pasamdė pats Christian Dior, 1989 m. naujuoju „Dior“ mados namų kūrybos direktoriumi buvo pasamdytas italų dizaineris Gianfranco Ferré, baigęs architektūrą Milano Politechnikos universitete.
Ferré pagarba Christian‘o Dior‘o stiliui leido įtvirtinti šių mados namų ikonografiją naujajai erai. Žinomas dėl savo architektūros pojūčio, meilės moteriškiems siluetams, ekstravagancijai, ryškioms spalvoms ir prabangiems audiniams bei dinamiško kritimo, Ferré iš naujo apibrėžė „Dior“ stilių, sistemą ir dvasią.
Šiame gražiame leidinyje rasite įspūdingiausius Gianfranco Ferré „Dior“ mados namams sukurtus aukštosios mados darbus nuo 1989 m. „Ascot–Cecil Beaton“ rudens-žiemos kolekcijos iki 1996 m. Indiškos aistros rudens-žiemos kolekcijos. Mados žurnalistas Alexander Fury detaliai nagrinėja Ferré viziją, kaip rasti pusiausvyrą tarp savo ir Christian‘o Dior‘o vizijos, kartu sukuriat naują Dior’o elegancijos viziją 1990-iesiems, naujai klientų ir mados stebėtojų kartai.
„Dior by Gianfranco Ferré“ yra ketvirtasis šios išskirtinės knygų serijos, skirtos kiekvienam mados namų dizaineriui, tomas. Šiame rinkinyje pristatomi įsimintiniausi aukštosios mados kūriniai, gimę ir pagaminti žymiuosiuose „Dior“ namuose nuo jų įkūrimo, kurie dabar saugomi geriausiuose pasaulio muziejuose ir įstaigose. Šiuos mados lobius su meile nufotografavo Laziz Hamani ir visi jie buvo sudėti į šį rinkinį, kurį tiesiog privaloma turėti.
320 puslapių.
Virš 200 iliustracijų.
Anglų kalba.
Išleista 2019-01
W 29.8 x L 36.9 x D 3.5 cm.
Kietas viršelis.
ISBN: 9781614287568
3.8 kg.
Šiame gražiame leidinyje rasite įspūdingiausius Gianfranco Ferré „Dior“ mados namams sukurtus aukštosios mados darbus nuo 1989 m. „Ascot–Cecil Beaton“ rudens-žiemos kolekcijos iki 1996 m. Indiškos aistros rudens-žiemos kolekcijos. Mados žurnalistas Alexander Fury detaliai nagrinėja Ferré viziją, kaip rasti pusiausvyrą tarp savo ir Christian‘o Dior‘o vizijos, kartu sukuriat naują Dior’o elegancijos viziją 1990-iesiems, naujai klientų ir mados stebėtojų kartai.
„Dior by Gianfranco Ferré“ yra ketvirtasis šios išskirtinės knygų serijos, skirtos kiekvienam mados namų dizaineriui, tomas. Šiame rinkinyje pristatomi įsimintiniausi aukštosios mados kūriniai, gimę ir pagaminti žymiuosiuose „Dior“ namuose nuo jų įkūrimo, kurie dabar saugomi geriausiuose pasaulio muziejuose ir įstaigose. Šiuos mados lobius su meile nufotografavo Laziz Hamani ir visi jie buvo sudėti į šį rinkinį, kurį tiesiog privaloma turėti.
320 puslapių.
Virš 200 iliustracijų.
Anglų kalba.
Išleista 2019-01
W 29.8 x L 36.9 x D 3.5 cm.
Kietas viršelis.
ISBN: 9781614287568
3.8 kg.
Panašūs produktai
Atraskite legendinio „Guerlain“ bičių butelio istoriją knygoje „Guerlain: An Imperial Icon“. Šiame klasikinės „Assouline“ kolekcijos leidinyje pagerbiamas jau 170-ąjį jubiliejų švenčiantis bičių butelis – išskirtinio meistriškumo simbolis, įkūnijantis tradicijų ir patirties vertybes. Knygoje „Guerlain: An Imperial Icon“ rasite istorines ir šiuolaikines...
„ASSOULINE“ knyga „De Bethune: The Art of Watchmaking“ (lt. „De Bethune“ – laikrodininkystės menas) „Laikrodis – tai kultūros elementas, segimas ant riešo“. Prieš dvidešimt metų į aukštosios laikrodininkystės pasaulį atėjo „De Bethune“, įmonė, galinti pasigirti savo bendrasteigėjo ir laikrodžių meistro Denis Flageollet techniniu išradingumu ir greitai...
„Burberry“ – tai kūrybiškumo, tyrinėjimų, inovacijų ir bendruomeniškumo istorija. Visi šie dalykai ir šiandien laikomi svarbiausiomis šio prekės ženklo vertybėmis. Atkasant miegančių lobių olą, buvo rasta daugybė auksogrynuolių. Šioje knygoje, kurią vienintelę pastaraisiais metais patvirtino prekės ženklas, pateikiama neeilinio, plataus pripažinimo verto...
„ASSOULINE“ knyga „Boghossian: Expertise, Craftsmanship, Innovation“ (lt. Bogosianai: kompetencija, meistriškumas, inovacijos) „Mūsų juvelyriniai dirbiniai kalba Rytų ir Vakarų kalba. Rytai – tai moteriškumas, prabanga, įmantrumas, o Vakarai – tai modernumas, technologijos ir inovacijos.“ Bogosianų šeimos, galinčios pasigirti daugiau nei 150 metų...
„Visiems smalsu, kas ta metavisata. Tai iš žaidimų atsiradusi koncepcija, persikėlusi į meną, pramogas, madą ir daug kitų dalykų. „Metaverse Dream“ – tai Jūsų langas į stulbinančią metavisatos ateitį, kuri ateis greičiau nei manote“,- Paul Dawalibi 1978 m. MIT sukūrė sistemą, leidusią naudotojams virtualiai keliauti po Aspeną Kolorade. Šiandien kelionės...
Nuo raudonųjų batelių iki mados podiumų – knygoje „Adrian: A Lifetime of Movie Glamour, Art and High Fashion“ (lt. Adrianas – kino žavesio, meno ir aukštosios mados gyvenimas) pristatomas žmogaus, atsakingo už daug įsimintiniausių Holivudo Aukso amžiaus mados kūrinių, gyvenimas ir darbas.
„Neegzistuoja jokios ribos... gyvenimas toks trumpas, kad negalite švaistyti net ir vienos dienos tam, kad darytumėte tai, ką kiti mano jus turint daryti, o ne tai, ką jūs žinote galintys padaryti“. - Virgil Abloh Kai Virgil Abloh pirmą kartą nusilenkė „Louis Vuitton“ vardu, mada pasikeitė negrįžtamai. Naujausias klasikinės kolekcijos leidinys „Louis...
„ASSOULINE“ knyga „Dior by Raf Simons“ (lt. „Dior“ pagal Raf Simons) „Tai, kaip matau save pas „Dior“, labai skiriasi nuo to, kaip matau save, kurdamas savo prekės ženklą“. Raf Simons. Atraskite rafinuotus aukštosios mados dizainerio Raf Simons darbus, sukurtus „Dior“ 2012-2015 m., jam į šiuos gerai žinomus Paryžiaus mados namus atnešus šiek tiek...
Valentino Rosso (lt. Raudonasis Valentinas) „Mados namams „Valentino“ raudona nėra paprasčiausiai spalva. Tai niekada neblėstantis ženklas, logotipas, ikoniškas prekės ženklo elementas, vertybė“. Niekas raudonos nesupranta taip gerai, kaip „Valentino“. Knygoje „Valentino Rosso“ švenčiama šių Italijos namų draugystė su raudona spalva ir atskleidžiami...