„ASSOULINE“ knyga „Windows at Tiffany & Co.“ (lt. „Tiffany ir Ko.“ vitrinos“) (Ikonų leidimas) Atraskite užburiantį „Tiffany & Co.“ pasaulį, žvelgdami į stulbinančias vitrinas Penktojoje aveniu. Šis leidinys iš „Ikonų“ kolekcijos siūlo leistis į išskirtinį turą po subtiliai sukurtas vitrinas, jau kelias kartas užburiančias bet kokio amžiaus lankytojus....
ASSOULINE knyga „De Bethune: The Art of Watchmaking"
„ASSOULINE“ knyga „De Bethune: The Art of Watchmaking“ (lt. „De Bethune“ – laikrodininkystės menas)
„Laikrodis – tai kultūros elementas, segimas ant riešo“.
Prieš dvidešimt metų į aukštosios laikrodininkystės pasaulį atėjo „De Bethune“, įmonė, galinti pasigirti savo bendrasteigėjo ir laikrodžių meistro Denis Flageollet techniniu išradingumu ir greitai atskleidusi savo išskirtinį gebėjimą sujungti tradicinį meistriškumą su šiuolaikiniu dizainu bei pasinaudoti istorija, kuriant neįmanomai modernius ir techniškai pažangius dirbinius.
Flageollet visada siekė didingo ir nepagaunamo chronometrinio tobulumo ir joks kitas laikrodžių gamintojas nesukėlė tokio sujudimo kaip „De Bethune“. Tik per dvidešimt metų įmonėje įvyko trisdešimt stebinančių vidaus judėjimų, pabrėžusių mechaninį paprastumą ir sutelkusių dėmesį į tradicinę laikrodininkystę. Vadovaudamasi šiuo principu, „De Bethune“ sukūrė laikrodžių kolekciją, kurių dizainą galima tobulinti, bėgant laikui, atsižvelgiant į naujoves ir atsirandančias medžiagas.
Siekdami išsaugoti meistriškumą. „De Bethune“ išlaiko labai mažą ganybą – per metus vidutiniškai pagaminama 150-250 laikrodžių (kainų diapazonas yra nuo 45,000$ iki 300,000$), todėl šie laikrodžiai yra vieni rečiausių ir išskirtiniausių visame pasaulyje. Išlaikydama stabilų kolekcijų dydį, ši Šveicarijos įmonė gali sau leisti kurti įmantriausius ir inovatyviausius laikrodžius, kartu palaikydama labai asmeninius santykius su klientais.
Savo dvidešimties metų jubiliejų švenčianti „De Bethune“ yra ne tik kad plačiai atpažįstama, bet ir laikoma nepriklausomos laikrodininkystės renesanso dvidešimt pirmajame amžiuje simboliu. Knyga „De Bethune: The Art of Watchmaking“, kuriai tekstą parašė Arthur Touchot, pratarmę – „Revolution“ žurnalo ir „Grail Watch“ įkūrėjas Wei Koh , ir prie kurios išleidimo prisidėjo „De Bethune“ vadovas Pierre Jacques ir tokios laikrodžių srities įžymybės bei aistringi kolekcionieriai kaip Jean Arnault , Aurel Bacs, Swizz Beatz, Jean-Claude Biver, Ben Clymer, Victoria Gomelsky, Danny Govberg, Tim Mosso, Luc Pettavino, Michèle Rothen, Mohammed Seddiqi, Michael Strahan, Michael Tay, Kari Voutilainen ar Suzanne Wong, kviečia skaitytojus susipažinti su kiekvienu kultinės ateljė aspektu nuo įsteigimo iki ateities, nuo gamybos iki judėjimų.
Paklausti, ką laikrodžių kolekcionieriai kitame amžiuje pasiliks iš šio auksinio laikrodžių amžiaus, galite nedvejodami atsakyti, kad jie vertins Denis Flageollet kaip vieną didžiausių visų laikų horologinių protų. Turėti „De Bethune“ laikrodį – tai valdyti ilgalaikės toteminės ir istorinės reikšmės daiktą.
220 puslapių.
Virš 100 iliustracijų.
Anglų kalba.
Išleista 2023-01
W 32 x L 38.3 x D 4.7 cm
Kietas viršelis
ISBN: 9781649801555
3.3 kg.
Flageollet visada siekė didingo ir nepagaunamo chronometrinio tobulumo ir joks kitas laikrodžių gamintojas nesukėlė tokio sujudimo kaip „De Bethune“. Tik per dvidešimt metų įmonėje įvyko trisdešimt stebinančių vidaus judėjimų, pabrėžusių mechaninį paprastumą ir sutelkusių dėmesį į tradicinę laikrodininkystę. Vadovaudamasi šiuo principu, „De Bethune“ sukūrė laikrodžių kolekciją, kurių dizainą galima tobulinti, bėgant laikui, atsižvelgiant į naujoves ir atsirandančias medžiagas.
Siekdami išsaugoti meistriškumą. „De Bethune“ išlaiko labai mažą ganybą – per metus vidutiniškai pagaminama 150-250 laikrodžių (kainų diapazonas yra nuo 45,000$ iki 300,000$), todėl šie laikrodžiai yra vieni rečiausių ir išskirtiniausių visame pasaulyje. Išlaikydama stabilų kolekcijų dydį, ši Šveicarijos įmonė gali sau leisti kurti įmantriausius ir inovatyviausius laikrodžius, kartu palaikydama labai asmeninius santykius su klientais.
Savo dvidešimties metų jubiliejų švenčianti „De Bethune“ yra ne tik kad plačiai atpažįstama, bet ir laikoma nepriklausomos laikrodininkystės renesanso dvidešimt pirmajame amžiuje simboliu. Knyga „De Bethune: The Art of Watchmaking“, kuriai tekstą parašė Arthur Touchot, pratarmę – „Revolution“ žurnalo ir „Grail Watch“ įkūrėjas Wei Koh , ir prie kurios išleidimo prisidėjo „De Bethune“ vadovas Pierre Jacques ir tokios laikrodžių srities įžymybės bei aistringi kolekcionieriai kaip Jean Arnault , Aurel Bacs, Swizz Beatz, Jean-Claude Biver, Ben Clymer, Victoria Gomelsky, Danny Govberg, Tim Mosso, Luc Pettavino, Michèle Rothen, Mohammed Seddiqi, Michael Strahan, Michael Tay, Kari Voutilainen ar Suzanne Wong, kviečia skaitytojus susipažinti su kiekvienu kultinės ateljė aspektu nuo įsteigimo iki ateities, nuo gamybos iki judėjimų.
Paklausti, ką laikrodžių kolekcionieriai kitame amžiuje pasiliks iš šio auksinio laikrodžių amžiaus, galite nedvejodami atsakyti, kad jie vertins Denis Flageollet kaip vieną didžiausių visų laikų horologinių protų. Turėti „De Bethune“ laikrodį – tai valdyti ilgalaikės toteminės ir istorinės reikšmės daiktą.
220 puslapių.
Virš 100 iliustracijų.
Anglų kalba.
Išleista 2023-01
W 32 x L 38.3 x D 4.7 cm
Kietas viršelis
ISBN: 9781649801555
3.3 kg.
Panašūs produktai
Atraskite legendinio „Guerlain“ bičių butelio istoriją knygoje „Guerlain: An Imperial Icon“. Šiame klasikinės „Assouline“ kolekcijos leidinyje pagerbiamas jau 170-ąjį jubiliejų švenčiantis bičių butelis – išskirtinio meistriškumo simbolis, įkūnijantis tradicijų ir patirties vertybes. Knygoje „Guerlain: An Imperial Icon“ rasite istorines ir šiuolaikines...
„Burberry“ – tai kūrybiškumo, tyrinėjimų, inovacijų ir bendruomeniškumo istorija. Visi šie dalykai ir šiandien laikomi svarbiausiomis šio prekės ženklo vertybėmis. Atkasant miegančių lobių olą, buvo rasta daugybė auksogrynuolių. Šioje knygoje, kurią vienintelę pastaraisiais metais patvirtino prekės ženklas, pateikiama neeilinio, plataus pripažinimo verto...
„ASSOULINE“ knyga „Boghossian: Expertise, Craftsmanship, Innovation“ (lt. Bogosianai: kompetencija, meistriškumas, inovacijos) „Mūsų juvelyriniai dirbiniai kalba Rytų ir Vakarų kalba. Rytai – tai moteriškumas, prabanga, įmantrumas, o Vakarai – tai modernumas, technologijos ir inovacijos.“ Bogosianų šeimos, galinčios pasigirti daugiau nei 150 metų...
„ASSOULINE“ knyga „Dior by Gianfranco Ferré“ (lt. „Dior“ pagal Džanfranko Ferė) „Dior“ mados namai, įkūnijantys didingą Christian‘o Dior‘o moteriškumo viziją, tikriausiai yra labiausiai žinomi ir prestižiškiausi iš visų Paryžiaus mados namų. Po Yves Saint Laurent ir Marc Bohan, kuriuos pasamdė pats Christian Dior, 1989 m. naujuoju „Dior“ mados namų...
„Visiems smalsu, kas ta metavisata. Tai iš žaidimų atsiradusi koncepcija, persikėlusi į meną, pramogas, madą ir daug kitų dalykų. „Metaverse Dream“ – tai Jūsų langas į stulbinančią metavisatos ateitį, kuri ateis greičiau nei manote“,- Paul Dawalibi 1978 m. MIT sukūrė sistemą, leidusią naudotojams virtualiai keliauti po Aspeną Kolorade. Šiandien kelionės...
Nuo raudonųjų batelių iki mados podiumų – knygoje „Adrian: A Lifetime of Movie Glamour, Art and High Fashion“ (lt. Adrianas – kino žavesio, meno ir aukštosios mados gyvenimas) pristatomas žmogaus, atsakingo už daug įsimintiniausių Holivudo Aukso amžiaus mados kūrinių, gyvenimas ir darbas.
„Neegzistuoja jokios ribos... gyvenimas toks trumpas, kad negalite švaistyti net ir vienos dienos tam, kad darytumėte tai, ką kiti mano jus turint daryti, o ne tai, ką jūs žinote galintys padaryti“. - Virgil Abloh Kai Virgil Abloh pirmą kartą nusilenkė „Louis Vuitton“ vardu, mada pasikeitė negrįžtamai. Naujausias klasikinės kolekcijos leidinys „Louis...
„ASSOULINE“ knyga „Dior by Raf Simons“ (lt. „Dior“ pagal Raf Simons) „Tai, kaip matau save pas „Dior“, labai skiriasi nuo to, kaip matau save, kurdamas savo prekės ženklą“. Raf Simons. Atraskite rafinuotus aukštosios mados dizainerio Raf Simons darbus, sukurtus „Dior“ 2012-2015 m., jam į šiuos gerai žinomus Paryžiaus mados namus atnešus šiek tiek...
Valentino Rosso (lt. Raudonasis Valentinas) „Mados namams „Valentino“ raudona nėra paprasčiausiai spalva. Tai niekada neblėstantis ženklas, logotipas, ikoniškas prekės ženklo elementas, vertybė“. Niekas raudonos nesupranta taip gerai, kaip „Valentino“. Knygoje „Valentino Rosso“ švenčiama šių Italijos namų draugystė su raudona spalva ir atskleidžiami...