Valentino Rosso (lt. Raudonasis Valentinas) „Mados namams „Valentino“ raudona nėra paprasčiausiai spalva. Tai niekada neblėstantis ženklas, logotipas, ikoniškas prekės ženklo elementas, vertybė“. Niekas raudonos nesupranta taip gerai, kaip „Valentino“. Knygoje „Valentino Rosso“ švenčiama šių Italijos namų draugystė su raudona spalva ir atskleidžiami...
ASSOULINE knyga „Cipullo: Making Jewlery Modern“
Cipullo: Making Jewelry Modern (lt. Čipulas – vyras, sumoderninęs juvelyriką)
1935 m. Neapolyje gimęs Aldo Cipullo 1970-aisiais ir 1980-ųjų pradžioje tapo stebinančiu juvelyrikos dizaineriu. Siekdamas pasinaudoti puikiomis gyvenimo Niujorke suteikiamomis galimybėmis, Aldo išvyko iš Italijos ir įstojo į Vaizduojamųjų menų mokyklą. Jau 1960 m. jis dirbo aukštuomenės vertinamam juvelyrui David Webb, žinomam dėl drąsaus ir išraiškingo dizaino, o vėliau jis prisijungė prie „Tiffany & Co.“, kur pradėjo kurti savo nuosavą dizaino žodyną.
1969 m. jis perėjo į „Cartier“, kuriems vadovavo Michael Thomas, ir būdamas savo amato viršūnėje, pristatė vienus moderniausių ir nesenstančių kūrinių, pvz., Meilės apyrankę – originalaus dizaino apyrankę, užsegamą ant riešo specialiu atsuktuvu. Po to 1971 m. sekė Vinių kolekcija – stebėtina aplink pirštą ar riešą apsisukusių vinių kolekcija, kuri įkūnijo šiurkštų to meto Niujorko žavesį.
Aldo Cipullo pradėjo dirbti vienas 1974 m. Jis ir toliau kūrė stebinančius papuošalus vyrams ir moterims, pavyzdžiui, dolerio ženklo formos papuošalus, kuriuos vadino „šios šalies nuotaiką atspindinčia įelektrinta akimi“. 1978 m. Amerikos brangakmenių bendrija pasamdė jį sukurti kolekciją iš Amerikoje randamų akmenų, pavyzdžiui, turkio iš Arizonos, deimantų iš Arkanzaso ir safyrų iš Montanos. Šiuo metu šie darbai laikomi „Smithsonian“ institute. Deja, jis netikėtai mirė 1984 m., tačiau Aldo Cipullo inovatyvus mąstymas ir tuo pačiu klasikinio dizaino išsaugojimas išlieka amžinai populiarūs.
Šiame leidinyje pateikiamos įspūdingos modernaus Aldo Cipullo dizaino papuošalų nuotraukos, kurios yra tiek ikoniškos, tiek universalios, intymios, bet kartu ir neįtikėtinai asmeniškos, šiuolaikinės, bet amžinos. Įspūdžiui sustiprinti pateikiamos Cipullo šeimos nuotraukos ir Aldo draugų papasakoti anekdotai. Knygoje „Cipullo: Making Jewelry Modern“ pasakojama vieno novatoriškiausių ir paslaptingiausių modernios juvelyrikos istorijos talentų istorija.
Apie autorių
Dizaineris Renato Cipullo vadovauja brangios juvelyrikos namams Niujorke. Renato darbus nešioja karališkieji asmenys ir įžymybės. Be to, jis turi daug privačių klientų iš viso pasaulio, kuriems reguliariai kuria individualaus dizaino papuošalus. 1980-aisiais jis sukūrė Vidurnakčio laikrodį, dėl kurio buvo pavadintas Aukštųjų technologijų aksesuarų tėvu. Išsaugodamas kelių kartų juvelyrų tradicijas, Renato Cipullo stengiasi išsaugoti šeimos tradicijas ir bekompromisius dizaino principus.
Autorė Vivienne Becker – tai apdovanojimus pelniusi žurnalistė ir juvelyrikos istorikė. Ji dirba rašančia redaktore „Financial Times“ žurnale „How to Spend It“, rašo straipsnius įvairiems pasaulio leidiniams, dėsto ir pristato ją dominančias temas. Ji organizavo pirmąją didelę René Lalique papuošalų parodą, kuravo „Papuošalus, gimusius iš vaizduotės“ – dvidešimto amžiaus kostiumų papuošalų keliaujančią parodą. Anksčiau Becker „Assouline“ leidyklai parašytos knygos: „De Beers Jewelry“ (lt. De Beers juvelyrika) (2011), „The Impossible Collection of Jewelry“ (lt. Neįmanoma papuošalų kolekcija) (2012), „Sevan Bıçakçı (2014)“, „The Pearl Necklace“ (lt. Perlų vėrinys) (2016), „Bulgari: The Joy of Gems—Magnificent High Jewelry Creations“ (lt. Bulgari: brangakmenių teikiamas džiaugsmas – nuostabūs aukštosios juvelyrikos kūriniai) (2017), „De Grisogono: Daring Creativity“ (lt. De Grisogono – bebaimis kūrybingumas) (2017) ir „Sevan Bıçakçı: The Timekeeper“ (lt. Sevan Bičakči – laiko matuotojas) (2018).
Knygos informacija:
212 puslapių
200 liustracijų
Anglų kalba
Išleista 2021 m. vasario mėn.
Plotis 27,94 x ilgis 35,56 x storis 4 cm
Lininiai kieti viršeliai su metaline lentele prabangiame įdėkle
ISBN: 9781614289593
3,17 kg
1969 m. jis perėjo į „Cartier“, kuriems vadovavo Michael Thomas, ir būdamas savo amato viršūnėje, pristatė vienus moderniausių ir nesenstančių kūrinių, pvz., Meilės apyrankę – originalaus dizaino apyrankę, užsegamą ant riešo specialiu atsuktuvu. Po to 1971 m. sekė Vinių kolekcija – stebėtina aplink pirštą ar riešą apsisukusių vinių kolekcija, kuri įkūnijo šiurkštų to meto Niujorko žavesį.
Aldo Cipullo pradėjo dirbti vienas 1974 m. Jis ir toliau kūrė stebinančius papuošalus vyrams ir moterims, pavyzdžiui, dolerio ženklo formos papuošalus, kuriuos vadino „šios šalies nuotaiką atspindinčia įelektrinta akimi“. 1978 m. Amerikos brangakmenių bendrija pasamdė jį sukurti kolekciją iš Amerikoje randamų akmenų, pavyzdžiui, turkio iš Arizonos, deimantų iš Arkanzaso ir safyrų iš Montanos. Šiuo metu šie darbai laikomi „Smithsonian“ institute. Deja, jis netikėtai mirė 1984 m., tačiau Aldo Cipullo inovatyvus mąstymas ir tuo pačiu klasikinio dizaino išsaugojimas išlieka amžinai populiarūs.
Šiame leidinyje pateikiamos įspūdingos modernaus Aldo Cipullo dizaino papuošalų nuotraukos, kurios yra tiek ikoniškos, tiek universalios, intymios, bet kartu ir neįtikėtinai asmeniškos, šiuolaikinės, bet amžinos. Įspūdžiui sustiprinti pateikiamos Cipullo šeimos nuotraukos ir Aldo draugų papasakoti anekdotai. Knygoje „Cipullo: Making Jewelry Modern“ pasakojama vieno novatoriškiausių ir paslaptingiausių modernios juvelyrikos istorijos talentų istorija.
Apie autorių
Dizaineris Renato Cipullo vadovauja brangios juvelyrikos namams Niujorke. Renato darbus nešioja karališkieji asmenys ir įžymybės. Be to, jis turi daug privačių klientų iš viso pasaulio, kuriems reguliariai kuria individualaus dizaino papuošalus. 1980-aisiais jis sukūrė Vidurnakčio laikrodį, dėl kurio buvo pavadintas Aukštųjų technologijų aksesuarų tėvu. Išsaugodamas kelių kartų juvelyrų tradicijas, Renato Cipullo stengiasi išsaugoti šeimos tradicijas ir bekompromisius dizaino principus.
Autorė Vivienne Becker – tai apdovanojimus pelniusi žurnalistė ir juvelyrikos istorikė. Ji dirba rašančia redaktore „Financial Times“ žurnale „How to Spend It“, rašo straipsnius įvairiems pasaulio leidiniams, dėsto ir pristato ją dominančias temas. Ji organizavo pirmąją didelę René Lalique papuošalų parodą, kuravo „Papuošalus, gimusius iš vaizduotės“ – dvidešimto amžiaus kostiumų papuošalų keliaujančią parodą. Anksčiau Becker „Assouline“ leidyklai parašytos knygos: „De Beers Jewelry“ (lt. De Beers juvelyrika) (2011), „The Impossible Collection of Jewelry“ (lt. Neįmanoma papuošalų kolekcija) (2012), „Sevan Bıçakçı (2014)“, „The Pearl Necklace“ (lt. Perlų vėrinys) (2016), „Bulgari: The Joy of Gems—Magnificent High Jewelry Creations“ (lt. Bulgari: brangakmenių teikiamas džiaugsmas – nuostabūs aukštosios juvelyrikos kūriniai) (2017), „De Grisogono: Daring Creativity“ (lt. De Grisogono – bebaimis kūrybingumas) (2017) ir „Sevan Bıçakçı: The Timekeeper“ (lt. Sevan Bičakči – laiko matuotojas) (2018).
Knygos informacija:
212 puslapių
200 liustracijų
Anglų kalba
Išleista 2021 m. vasario mėn.
Plotis 27,94 x ilgis 35,56 x storis 4 cm
Lininiai kieti viršeliai su metaline lentele prabangiame įdėkle
ISBN: 9781614289593
3,17 kg
Panašūs produktai
1994 m. šią nepriklausomą leidyklą Niujorke įkūrė Prosper ir Martine Assouline. „Assouline“ žinomi dėl savo originalios knygų koncepcijos, apjungiančios puikiai išreikštą grafinį dizainą su patraukliomis temomis. Į eklektišką leidyklos kolekciją įeina daugiau nei 1000 skirtingų pavadinimų knygų apie architektūrą, meną, dizainą, madą, kulinariją,...
Iš visų didžiųjų Paryžiaus mados namų Dior turbūt yra geriausiai žinomi ir prestižiškiausi mados namai, įkūnijantys didingą Kristiano (Christian Dior) moteriškumo viziją. Netikėtai pasitraukus Ivui San Loranui (Yves Saint Laurent), švelni Marko Bohano (Marc Bohan) elegancija grąžino Dior prie jo pradinių švelnių, moteriškų siluetų, patinkančių moterims iš...
Italija – tai visų gyvenimo aspektų grožio ir stiliaus sinonimas: turtinga Romos istorija, Florencijos renesanso dailė, grakštūs Venecijos kanalai, aukštoji Milano mada, firminiai Bolonijos makaronai, spalvinga Portofino architektūra ir žydri Kaprio bei Amalfio pakrantės vandenys... tai tik keletas iš daugybės pavyzdžių. Patys italai gyvena tarp šitos...
Šiame puikiame leidinyje po Palm Byčą mus lydi ilgametė jo gyventoja ir socialinė figūra Aerin Lauder. Su ja lankomės jos mėgstamuose restoranuose „Nandos“, „Renatos“, žymiuose namuose „La Follia“ ir „Villa Artemis“, praeiname pro elitines parduotuves Worth aveniu ir grožimės nuostabiais pasivaikščiojimui skirtais takais aplink Worth ežerą, tuo pačiu metu...
Jau šimtmetį „Cartier“ ikonografijoje tyliai savo kelią mina pantera – išdidi vertingo žymiojo „Cartier“ žvėryno vadė. Joks kitas kūrinys ar papuošalas nėra taip neišardomai emociškai susijęs su išskirtiniu XX amžiaus moterų stiliumi ir šiuolaikinio moteriškumo idealais kaip jau šimtmetį populiariausiu „Cartier“ simboliu esantis gyvūnas. Pantera nuo senų...
Tiek vienas trapus žiedas paprastoje skaidrioje vazoje, tiek nuostabi ir didelė spalvingų žiedų puokštė puikiai pabrėžia atmosferą ir kaip niekas kitas praskaidrina nuotaiką. Jau daug amžių gėlių grožis įkvepia dailininkus, dizainerius, poetus ir daugybę kitų kūrėjų: XVII amžius olandų meistrus, tokius impresionistus kaip Manė ar Van Gogas, fotografą...
Chanel 3-Book Slipcase (New Edition) (lt. 3 knygų „Šanel“ rinkinys (Naujas leidimas)) „Papuošimai – tai mokslas! Grožis – tai ginklas! O kuklumas – tai elegancija!"- Gabrielle Chanel „Assouline“ ir „Chanel“ pristato naują, atnaujintą trilogiją, kurioje atiduodama pagarba laikui nepavaldžiai „Chanel“ mados namų dvasiai ir paveldui. Dėkle yra trys memuarų...
Kapris – kurortinė sala, kurios istorija siekia geriausius Romos imperijos laikus, ilgą laiką buvo laikoma ypatinga, senovinio žavesio kupina vieta. Gydytojas Axel Munthe savo pacientams rekomenduodavo jos gryną orą kaip vaistą nuo bronchito, kino režisierius Jean-Luc Godard čia 1963 m. filmavo savo filmą „Panieka“, o literatūros ikonos, įžymybės, poetai...