Valentino Rosso (lt. Raudonasis Valentinas) „Mados namams „Valentino“ raudona nėra paprasčiausiai spalva. Tai niekada neblėstantis ženklas, logotipas, ikoniškas prekės ženklo elementas, vertybė“. Niekas raudonos nesupranta taip gerai, kaip „Valentino“. Knygoje „Valentino Rosso“ švenčiama šių Italijos namų draugystė su raudona spalva ir atskleidžiami...
ASSOULINE knyga „Iconic: Art, Design, Advertising, and the Automobile"
Ford GT su individualiu „Gulf Oil“ dažymu, Aston Martin DB5, Jacques Villeneuve Reynard Formula Ford, Jaguar E-Types, Mercedes-Benz 300 SL ir 2015 m. Porsche 918m – tai tik keletas iš nuostabių automobilių, kuriuos galima pamatyti įspūdingame Miles S. Nadal automobilių, skirtų drįstantiems svajoti, muziejuje. Ši nepakartojama grupė – tik dalis visos Miles kolekcijos, į kurią patenka vieni žymiausių praėjusio amžiaus automobilių. Jie vertinami dėl savo reikšmės, aktualumo, o labiausiai, dėl savo ikoniškumo. Prie kiekvieno automobilio pateikiama jo istorija, kurią parašė daug apdovanojimų pelnęs autorius , Ken Gross bei pripažinto fotografo Michael Furman darytos derančios nuotraukos. Kiekvieno automobilio pristatymas toks gyvas, kad skaitytojas nejučia pasijunta bevaikštantis po muziejų.
Knygoje „Iconic: Art, Design, Advertising, and the Automobile“ ne tik pristatoma Miles kolekcija, bet ir nagrinėjama, ką iš tiesų reiškia būti ikona. Kalbamasi su tokiomis automobilių srities įžymybėmis kaip Bruce Meyer, Jay Leno, Mark Trostle ir Chris Bangle, tyrinėjama, kas paverčia automobilį „ikonišku“ vakar, šiandien ir rytoj. Rinkodaros genijus Chuck Porter parašė esė apie ikonišką reklamavimą, tad knygoje nagrinėjami ir ryšiai tarp automobilių ir reklamos pasaulio, tyrinėjama, kaip pasaulyje priimamas visuomenės automobilio kaip troškimų objekto vertinimas. Šioje knygoje kalbama apie visas markes (superautomobiliai, Ferrari, Ford, Porsche ar naujausi elektromobiliai), eras ir įvykius, reikšmingus automobilių pasauliui.
Nagrinėjama, ko reikia visuomenei, ko reikia, kad automobilis būtų kažkas daugiau nei mašina ar tik žmogus už vairo, ir galiausiai, kaip tampa „ikona“.
Apie autorių
Gerbiamas tarptautinis verslininkas, filantropas ir automobilių entuziastas Miles S. Nadal yra surinkęs visame pasaulyje žinom klasikinių automobilių kolekciją ir atidaręs automobilių muziejų. Jo kolekcijoje yra daugiau nei 130 įvairių markių klasikinių, modernių, ikoniškų ir išskirtinių transporto priemonių bei 3 išskirtinių motociklų iš skirtingų laikų. Jo pasaulinio lygio kolekcija laikoma jo automobilių, skirtų drįstantiems svajoti, muziejuje. Čia rasite ir 1913 m. Baker Electric, ir Mercedes-Benz 300 SL Gullwing ar BMW i8, ir iš esmės beveik visas pagrindines egzotiškas supermašinas. Miles vertinamas ir dėl daugelio savo filantropinių iniciatyvų bei sėkmės verslo srityje.
Ken Gross anksčiau dirbo vykdančiuoju direktoriumi Petersen automobilių muziejuje Los Andžele bei 28 metus buvo „Pebble Beach Concours d’Elegance“ konkurso teisėjas. Jis vertinamas kaip kviestinis automobilių parodų kuratorius vaizduojamųjų menų muziejuose visose Jungtinėse Amerikos Valstijose. Be kitų apdovanojimų, jis yra pelnęs Automobilių rūmų padėką už garbingą tarnybą, Lorin Tryon apdovanojimą ir Lee Iacocca apdovanojimą. Ken gyvena Virdžinijoje su savo žmona Trish Serratore. Jis yra parašęs ir „Assouline“ leidyklos išleistą knygą „Vintage Cars“ (lt. Vintažiniai automobiliai).
Duomenys apie knygą
342 puslapių
Virš 200 iliustracijų
Anglų kalba
Išleista 2022 rugsėjo mėn.
P 25 x I 33 x S 0,91 cm
Kieti viršeliai su aplanku
ISBN: 9781614281948
2,8 kg
Knygoje „Iconic: Art, Design, Advertising, and the Automobile“ ne tik pristatoma Miles kolekcija, bet ir nagrinėjama, ką iš tiesų reiškia būti ikona. Kalbamasi su tokiomis automobilių srities įžymybėmis kaip Bruce Meyer, Jay Leno, Mark Trostle ir Chris Bangle, tyrinėjama, kas paverčia automobilį „ikonišku“ vakar, šiandien ir rytoj. Rinkodaros genijus Chuck Porter parašė esė apie ikonišką reklamavimą, tad knygoje nagrinėjami ir ryšiai tarp automobilių ir reklamos pasaulio, tyrinėjama, kaip pasaulyje priimamas visuomenės automobilio kaip troškimų objekto vertinimas. Šioje knygoje kalbama apie visas markes (superautomobiliai, Ferrari, Ford, Porsche ar naujausi elektromobiliai), eras ir įvykius, reikšmingus automobilių pasauliui.
Nagrinėjama, ko reikia visuomenei, ko reikia, kad automobilis būtų kažkas daugiau nei mašina ar tik žmogus už vairo, ir galiausiai, kaip tampa „ikona“.
Apie autorių
Gerbiamas tarptautinis verslininkas, filantropas ir automobilių entuziastas Miles S. Nadal yra surinkęs visame pasaulyje žinom klasikinių automobilių kolekciją ir atidaręs automobilių muziejų. Jo kolekcijoje yra daugiau nei 130 įvairių markių klasikinių, modernių, ikoniškų ir išskirtinių transporto priemonių bei 3 išskirtinių motociklų iš skirtingų laikų. Jo pasaulinio lygio kolekcija laikoma jo automobilių, skirtų drįstantiems svajoti, muziejuje. Čia rasite ir 1913 m. Baker Electric, ir Mercedes-Benz 300 SL Gullwing ar BMW i8, ir iš esmės beveik visas pagrindines egzotiškas supermašinas. Miles vertinamas ir dėl daugelio savo filantropinių iniciatyvų bei sėkmės verslo srityje.
Ken Gross anksčiau dirbo vykdančiuoju direktoriumi Petersen automobilių muziejuje Los Andžele bei 28 metus buvo „Pebble Beach Concours d’Elegance“ konkurso teisėjas. Jis vertinamas kaip kviestinis automobilių parodų kuratorius vaizduojamųjų menų muziejuose visose Jungtinėse Amerikos Valstijose. Be kitų apdovanojimų, jis yra pelnęs Automobilių rūmų padėką už garbingą tarnybą, Lorin Tryon apdovanojimą ir Lee Iacocca apdovanojimą. Ken gyvena Virdžinijoje su savo žmona Trish Serratore. Jis yra parašęs ir „Assouline“ leidyklos išleistą knygą „Vintage Cars“ (lt. Vintažiniai automobiliai).
Duomenys apie knygą
342 puslapių
Virš 200 iliustracijų
Anglų kalba
Išleista 2022 rugsėjo mėn.
P 25 x I 33 x S 0,91 cm
Kieti viršeliai su aplanku
ISBN: 9781614281948
2,8 kg
Panašūs produktai
1994 m. šią nepriklausomą leidyklą Niujorke įkūrė Prosper ir Martine Assouline. „Assouline“ žinomi dėl savo originalios knygų koncepcijos, apjungiančios puikiai išreikštą grafinį dizainą su patraukliomis temomis. Į eklektišką leidyklos kolekciją įeina daugiau nei 1000 skirtingų pavadinimų knygų apie architektūrą, meną, dizainą, madą, kulinariją,...
Iš visų didžiųjų Paryžiaus mados namų Dior turbūt yra geriausiai žinomi ir prestižiškiausi mados namai, įkūnijantys didingą Kristiano (Christian Dior) moteriškumo viziją. Netikėtai pasitraukus Ivui San Loranui (Yves Saint Laurent), švelni Marko Bohano (Marc Bohan) elegancija grąžino Dior prie jo pradinių švelnių, moteriškų siluetų, patinkančių moterims iš...
Italija – tai visų gyvenimo aspektų grožio ir stiliaus sinonimas: turtinga Romos istorija, Florencijos renesanso dailė, grakštūs Venecijos kanalai, aukštoji Milano mada, firminiai Bolonijos makaronai, spalvinga Portofino architektūra ir žydri Kaprio bei Amalfio pakrantės vandenys... tai tik keletas iš daugybės pavyzdžių. Patys italai gyvena tarp šitos...
Šiame puikiame leidinyje po Palm Byčą mus lydi ilgametė jo gyventoja ir socialinė figūra Aerin Lauder. Su ja lankomės jos mėgstamuose restoranuose „Nandos“, „Renatos“, žymiuose namuose „La Follia“ ir „Villa Artemis“, praeiname pro elitines parduotuves Worth aveniu ir grožimės nuostabiais pasivaikščiojimui skirtais takais aplink Worth ežerą, tuo pačiu metu...
Jau šimtmetį „Cartier“ ikonografijoje tyliai savo kelią mina pantera – išdidi vertingo žymiojo „Cartier“ žvėryno vadė. Joks kitas kūrinys ar papuošalas nėra taip neišardomai emociškai susijęs su išskirtiniu XX amžiaus moterų stiliumi ir šiuolaikinio moteriškumo idealais kaip jau šimtmetį populiariausiu „Cartier“ simboliu esantis gyvūnas. Pantera nuo senų...
Tiek vienas trapus žiedas paprastoje skaidrioje vazoje, tiek nuostabi ir didelė spalvingų žiedų puokštė puikiai pabrėžia atmosferą ir kaip niekas kitas praskaidrina nuotaiką. Jau daug amžių gėlių grožis įkvepia dailininkus, dizainerius, poetus ir daugybę kitų kūrėjų: XVII amžius olandų meistrus, tokius impresionistus kaip Manė ar Van Gogas, fotografą...
Chanel 3-Book Slipcase (New Edition) (lt. 3 knygų „Šanel“ rinkinys (Naujas leidimas)) „Papuošimai – tai mokslas! Grožis – tai ginklas! O kuklumas – tai elegancija!"- Gabrielle Chanel „Assouline“ ir „Chanel“ pristato naują, atnaujintą trilogiją, kurioje atiduodama pagarba laikui nepavaldžiai „Chanel“ mados namų dvasiai ir paveldui. Dėkle yra trys memuarų...
Kapris – kurortinė sala, kurios istorija siekia geriausius Romos imperijos laikus, ilgą laiką buvo laikoma ypatinga, senovinio žavesio kupina vieta. Gydytojas Axel Munthe savo pacientams rekomenduodavo jos gryną orą kaip vaistą nuo bronchito, kino režisierius Jean-Luc Godard čia 1963 m. filmavo savo filmą „Panieka“, o literatūros ikonos, įžymybės, poetai...