Valentino Rosso (lt. Raudonasis Valentinas) „Mados namams „Valentino“ raudona nėra paprasčiausiai spalva. Tai niekada neblėstantis ženklas, logotipas, ikoniškas prekės ženklo elementas, vertybė“. Niekas raudonos nesupranta taip gerai, kaip „Valentino“. Knygoje „Valentino Rosso“ švenčiama šių Italijos namų draugystė su raudona spalva ir atskleidžiami...
ASSOULINE knyga "Confronting Magic"
1994 m. šią nepriklausomą leidyklą Niujorke įkūrė Prosper ir Martine Assouline. „Assouline“ žinomi dėl savo originalios knygų koncepcijos, apjungiančios puikiai išreikštą grafinį dizainą su patraukliomis temomis. Į eklektišką leidyklos kolekciją įeina daugiau nei 1000 skirtingų pavadinimų knygų apie architektūrą, meną, dizainą, madą, kulinariją, fotografiją ir keliones, kurias parašė savo srities ekspertai.
Knyga „Confronting Magic“ (lt. Akistata su magija), kurioje pateikiamos originalios nuotraukos, reti atmintini daiktai, Guillermo Del Toro parašyta pratarmė ir paties Steve Cohen sukurtas tekstas, mini dvidešimties metų kamerinės magijos (en. Chamber Magic) jubiliejų ir prisimena įvairius svečius, apsilankiusius šiame gyvame ir nepakartojamame šou. Čia rasite reklaminius kadrus ir butaforijas iš įspūdingiausių Cohen‘o trukų, įskaitant jo firminį „Think-a-Drink“ (lt. Sugalvok gėrimą) ir stebinantį kulkų gaudymo triuką. Kitais kartais fotoaparatas nukreipiamas į žiūrovus, o skaitytojai kviečiami pabūti mago vietoje ir pamatyti tai, ką mato jis – juoko protrūkius, tylą, grąžomas rankas, atsirėmimą į kaimyną ir negalėjimą patikėti tuo, kas matoma. Šios džiaugsmingos reakcijos atskleidžia, kodėl žiūrovai vis grįžta pas Cohen‘ą: muzika gali priverst šokti, komedija – juoktis, tačiau tik magija priverčia stebėtis.
Knyga „Confronting Magic“ (lt. Akistata su magija), kurioje pateikiamos originalios nuotraukos, reti atmintini daiktai, Guillermo Del Toro parašyta pratarmė ir paties Steve Cohen sukurtas tekstas, mini dvidešimties metų kamerinės magijos (en. Chamber Magic) jubiliejų ir prisimena įvairius svečius, apsilankiusius šiame gyvame ir nepakartojamame šou. Čia rasite reklaminius kadrus ir butaforijas iš įspūdingiausių Cohen‘o trukų, įskaitant jo firminį „Think-a-Drink“ (lt. Sugalvok gėrimą) ir stebinantį kulkų gaudymo triuką. Kitais kartais fotoaparatas nukreipiamas į žiūrovus, o skaitytojai kviečiami pabūti mago vietoje ir pamatyti tai, ką mato jis – juoko protrūkius, tylą, grąžomas rankas, atsirėmimą į kaimyną ir negalėjimą patikėti tuo, kas matoma. Šios džiaugsmingos reakcijos atskleidžia, kodėl žiūrovai vis grįžta pas Cohen‘ą: muzika gali priverst šokti, komedija – juoktis, tačiau tik magija priverčia stebėtis.
Panašūs produktai
1994 m. šią nepriklausomą leidyklą Niujorke įkūrė Prosper ir Martine Assouline. „Assouline“ žinomi dėl savo originalios knygų koncepcijos, apjungiančios puikiai išreikštą grafinį dizainą su patraukliomis temomis. Į eklektišką leidyklos kolekciją įeina daugiau nei 1000 skirtingų pavadinimų knygų apie architektūrą, meną, dizainą, madą, kulinariją,...
Iš visų didžiųjų Paryžiaus mados namų Dior turbūt yra geriausiai žinomi ir prestižiškiausi mados namai, įkūnijantys didingą Kristiano (Christian Dior) moteriškumo viziją. Netikėtai pasitraukus Ivui San Loranui (Yves Saint Laurent), švelni Marko Bohano (Marc Bohan) elegancija grąžino Dior prie jo pradinių švelnių, moteriškų siluetų, patinkančių moterims iš...
Italija – tai visų gyvenimo aspektų grožio ir stiliaus sinonimas: turtinga Romos istorija, Florencijos renesanso dailė, grakštūs Venecijos kanalai, aukštoji Milano mada, firminiai Bolonijos makaronai, spalvinga Portofino architektūra ir žydri Kaprio bei Amalfio pakrantės vandenys... tai tik keletas iš daugybės pavyzdžių. Patys italai gyvena tarp šitos...
Šiame puikiame leidinyje po Palm Byčą mus lydi ilgametė jo gyventoja ir socialinė figūra Aerin Lauder. Su ja lankomės jos mėgstamuose restoranuose „Nandos“, „Renatos“, žymiuose namuose „La Follia“ ir „Villa Artemis“, praeiname pro elitines parduotuves Worth aveniu ir grožimės nuostabiais pasivaikščiojimui skirtais takais aplink Worth ežerą, tuo pačiu metu...
Jau šimtmetį „Cartier“ ikonografijoje tyliai savo kelią mina pantera – išdidi vertingo žymiojo „Cartier“ žvėryno vadė. Joks kitas kūrinys ar papuošalas nėra taip neišardomai emociškai susijęs su išskirtiniu XX amžiaus moterų stiliumi ir šiuolaikinio moteriškumo idealais kaip jau šimtmetį populiariausiu „Cartier“ simboliu esantis gyvūnas. Pantera nuo senų...
Tiek vienas trapus žiedas paprastoje skaidrioje vazoje, tiek nuostabi ir didelė spalvingų žiedų puokštė puikiai pabrėžia atmosferą ir kaip niekas kitas praskaidrina nuotaiką. Jau daug amžių gėlių grožis įkvepia dailininkus, dizainerius, poetus ir daugybę kitų kūrėjų: XVII amžius olandų meistrus, tokius impresionistus kaip Manė ar Van Gogas, fotografą...
Chanel 3-Book Slipcase (New Edition) (lt. 3 knygų „Šanel“ rinkinys (Naujas leidimas)) „Papuošimai – tai mokslas! Grožis – tai ginklas! O kuklumas – tai elegancija!"- Gabrielle Chanel „Assouline“ ir „Chanel“ pristato naują, atnaujintą trilogiją, kurioje atiduodama pagarba laikui nepavaldžiai „Chanel“ mados namų dvasiai ir paveldui. Dėkle yra trys memuarų...
Kapris – kurortinė sala, kurios istorija siekia geriausius Romos imperijos laikus, ilgą laiką buvo laikoma ypatinga, senovinio žavesio kupina vieta. Gydytojas Axel Munthe savo pacientams rekomenduodavo jos gryną orą kaip vaistą nuo bronchito, kino režisierius Jean-Luc Godard čia 1963 m. filmavo savo filmą „Panieka“, o literatūros ikonos, įžymybės, poetai...