Valentino Rosso (lt. Raudonasis Valentinas) „Mados namams „Valentino“ raudona nėra paprasčiausiai spalva. Tai niekada neblėstantis ženklas, logotipas, ikoniškas prekės ženklo elementas, vertybė“. Niekas raudonos nesupranta taip gerai, kaip „Valentino“. Knygoje „Valentino Rosso“ švenčiama šių Italijos namų draugystė su raudona spalva ir atskleidžiami...
ASSOULINE knyga „Chanel 3-Book Slipcase"
Chanel 3-Book Slipcase (New Edition) (lt. 3 knygų „Šanel“ rinkinys (Naujas leidimas))
„Papuošimai – tai mokslas! Grožis – tai ginklas! O kuklumas – tai elegancija!"- Gabrielle Chanel
„Assouline“ ir „Chanel“ pristato naują, atnaujintą trilogiją, kurioje atiduodama pagarba laikui nepavaldžiai „Chanel“ mados namų dvasiai ir paveldui. Dėkle yra trys memuarų tomai: „Chanel“ mada, „Chanel“ papuošalai ir laikrodžiai bei „Chanel“ kvepalai ir grožis.
„Chanel Fashio“ (lt. „Chanel“ mada). Autorė Anne Berest:
Gabrielė „Koko“ Šanel sukūrė save pati, pati kūrė savo likimą ir tapo įtakingiausia XX amžiaus mados dizainere. Ji atmetė ribojantį to laikmečio stilių ir pristatė naujus elegantiškus ir natūralius siluetus. Nauja mados namų meno direktorė Virginie Viard ir toliau stengiasi išsaugoti modernios prabangos dvasią ir paryžietišką taktą, kuriuos, bėgant dešimtmečiams, padėjo išlaikyti begalė Karlo Lagerfeldo naujovių.
„Chanel Jewelry And Watches“ (lt. „Chanel“ papuošalai ir laikrodžiai). Autorė Fabienne Reybaud:
Vienintelė madmuazelės Šanel aukštosios juvelyrikos kolekcija „Bijoux de Diamants“ vis dar įkvepia „Chanel“ juvelyrikos studiją kurti unikalios dvasios „Chanel“ juvelyrikos dirbinius, kaip tai buvo daroma dar 1932 m. „Chanel“ laikrodžių kūrimo studija irgi jau daugiau nei trisdešimt metų mėgaujasi laikrodžiu kūrimo nuotykiu ir prisideda net prie menkiausios aukštosios laikrodininkystės detalės kūrimo. Laikrodžiai vertinami kaip malonumą teikiantys objektai, todėl kuriant šiuos vertingus dirbinius, nedaromos jokios nuolaidos techninei kompetencijai ir meistrų patirčiai. Laikrodžiai yra pajėgūs išlaikyti laiko išbandymus.
„Chanel Fragrance And Beauty“ (lt. „Chanel“ kvepalai ir grožis ). Autorė Marion Vignal:
1921 m. sukūrusi revoliuciją sukėlusius Nr. 5, 1924 m. išleidusi savo pirmąją makiažo liniją ir greit, jau 1927 m. pasiūliusi odos priežiūros produktus, Gabrielė Šanel visada lenkė laiką. Kuriant „Chanel“ kvepalų, odos priežiūros ir makiažo produktų linijas, atsižvelgiama į išskirtinį paveldą ir naudojamasi geriausiais kūrybiniais, tyrimų ir techniniais pajėgumais. Šie produktai paprasti ir veiksmingi, o kartu ir išties elegantiški – jie atspindi tikrąją holistinę „Chanel“ namų dvasią.
240 puslapių
180 iliustracijų
Anglų kalba
Išleista 2020 m. gruodžio mėn.
Plotis 16 x ilgis 22 x storis 5 cm
3 knygos kietais viršeliais prabangiame dėkle
ISBN: 9781614289739
1,21 kg
„Chanel Fashio“ (lt. „Chanel“ mada). Autorė Anne Berest:
Gabrielė „Koko“ Šanel sukūrė save pati, pati kūrė savo likimą ir tapo įtakingiausia XX amžiaus mados dizainere. Ji atmetė ribojantį to laikmečio stilių ir pristatė naujus elegantiškus ir natūralius siluetus. Nauja mados namų meno direktorė Virginie Viard ir toliau stengiasi išsaugoti modernios prabangos dvasią ir paryžietišką taktą, kuriuos, bėgant dešimtmečiams, padėjo išlaikyti begalė Karlo Lagerfeldo naujovių.
„Chanel Jewelry And Watches“ (lt. „Chanel“ papuošalai ir laikrodžiai). Autorė Fabienne Reybaud:
Vienintelė madmuazelės Šanel aukštosios juvelyrikos kolekcija „Bijoux de Diamants“ vis dar įkvepia „Chanel“ juvelyrikos studiją kurti unikalios dvasios „Chanel“ juvelyrikos dirbinius, kaip tai buvo daroma dar 1932 m. „Chanel“ laikrodžių kūrimo studija irgi jau daugiau nei trisdešimt metų mėgaujasi laikrodžiu kūrimo nuotykiu ir prisideda net prie menkiausios aukštosios laikrodininkystės detalės kūrimo. Laikrodžiai vertinami kaip malonumą teikiantys objektai, todėl kuriant šiuos vertingus dirbinius, nedaromos jokios nuolaidos techninei kompetencijai ir meistrų patirčiai. Laikrodžiai yra pajėgūs išlaikyti laiko išbandymus.
„Chanel Fragrance And Beauty“ (lt. „Chanel“ kvepalai ir grožis ). Autorė Marion Vignal:
1921 m. sukūrusi revoliuciją sukėlusius Nr. 5, 1924 m. išleidusi savo pirmąją makiažo liniją ir greit, jau 1927 m. pasiūliusi odos priežiūros produktus, Gabrielė Šanel visada lenkė laiką. Kuriant „Chanel“ kvepalų, odos priežiūros ir makiažo produktų linijas, atsižvelgiama į išskirtinį paveldą ir naudojamasi geriausiais kūrybiniais, tyrimų ir techniniais pajėgumais. Šie produktai paprasti ir veiksmingi, o kartu ir išties elegantiški – jie atspindi tikrąją holistinę „Chanel“ namų dvasią.
240 puslapių
180 iliustracijų
Anglų kalba
Išleista 2020 m. gruodžio mėn.
Plotis 16 x ilgis 22 x storis 5 cm
3 knygos kietais viršeliais prabangiame dėkle
ISBN: 9781614289739
1,21 kg
Panašūs produktai
1994 m. šią nepriklausomą leidyklą Niujorke įkūrė Prosper ir Martine Assouline. „Assouline“ žinomi dėl savo originalios knygų koncepcijos, apjungiančios puikiai išreikštą grafinį dizainą su patraukliomis temomis. Į eklektišką leidyklos kolekciją įeina daugiau nei 1000 skirtingų pavadinimų knygų apie architektūrą, meną, dizainą, madą, kulinariją,...
Iš visų didžiųjų Paryžiaus mados namų Dior turbūt yra geriausiai žinomi ir prestižiškiausi mados namai, įkūnijantys didingą Kristiano (Christian Dior) moteriškumo viziją. Netikėtai pasitraukus Ivui San Loranui (Yves Saint Laurent), švelni Marko Bohano (Marc Bohan) elegancija grąžino Dior prie jo pradinių švelnių, moteriškų siluetų, patinkančių moterims iš...
Italija – tai visų gyvenimo aspektų grožio ir stiliaus sinonimas: turtinga Romos istorija, Florencijos renesanso dailė, grakštūs Venecijos kanalai, aukštoji Milano mada, firminiai Bolonijos makaronai, spalvinga Portofino architektūra ir žydri Kaprio bei Amalfio pakrantės vandenys... tai tik keletas iš daugybės pavyzdžių. Patys italai gyvena tarp šitos...
Šiame puikiame leidinyje po Palm Byčą mus lydi ilgametė jo gyventoja ir socialinė figūra Aerin Lauder. Su ja lankomės jos mėgstamuose restoranuose „Nandos“, „Renatos“, žymiuose namuose „La Follia“ ir „Villa Artemis“, praeiname pro elitines parduotuves Worth aveniu ir grožimės nuostabiais pasivaikščiojimui skirtais takais aplink Worth ežerą, tuo pačiu metu...
Jau šimtmetį „Cartier“ ikonografijoje tyliai savo kelią mina pantera – išdidi vertingo žymiojo „Cartier“ žvėryno vadė. Joks kitas kūrinys ar papuošalas nėra taip neišardomai emociškai susijęs su išskirtiniu XX amžiaus moterų stiliumi ir šiuolaikinio moteriškumo idealais kaip jau šimtmetį populiariausiu „Cartier“ simboliu esantis gyvūnas. Pantera nuo senų...
Tiek vienas trapus žiedas paprastoje skaidrioje vazoje, tiek nuostabi ir didelė spalvingų žiedų puokštė puikiai pabrėžia atmosferą ir kaip niekas kitas praskaidrina nuotaiką. Jau daug amžių gėlių grožis įkvepia dailininkus, dizainerius, poetus ir daugybę kitų kūrėjų: XVII amžius olandų meistrus, tokius impresionistus kaip Manė ar Van Gogas, fotografą...
Kapris – kurortinė sala, kurios istorija siekia geriausius Romos imperijos laikus, ilgą laiką buvo laikoma ypatinga, senovinio žavesio kupina vieta. Gydytojas Axel Munthe savo pacientams rekomenduodavo jos gryną orą kaip vaistą nuo bronchito, kino režisierius Jean-Luc Godard čia 1963 m. filmavo savo filmą „Panieka“, o literatūros ikonos, įžymybės, poetai...
Basakojų bohemos atstovų ir kerinčių dievaičių lankomas Tulumas – tai majų priebėga, kur puikiai atsiskleidžia prabangiai čigoniškas gyvenimo būdas. Tai klajokliams skirta vieta be didelių patogumų, kurioje jaučiamas didelis dvasingumas ir bendruomeniškumas. Ši nedidelė, idiliška aštuonių mylių smėlio juosta Meksikos Jukatano pusiasalyje yra įsiterpusi...