ASSOULINE knyga „Chanel 3-Book Slipcase"

235184
Atsiliepimai (0)

Chanel 3-Book Slipcase (New Edition) (lt. 3 knygų „Šanel“ rinkinys (Naujas leidimas))

„Papuošimai – tai mokslas! Grožis – tai ginklas! O kuklumas – tai elegancija!"- Gabrielle Chanel

„Assouline“ ir „Chanel“ pristato naują, atnaujintą trilogiją, kurioje atiduodama pagarba laikui nepavaldžiai „Chanel“ mados namų dvasiai ir paveldui. Dėkle yra trys memuarų tomai: „Chanel“ mada, „Chanel“ papuošalai ir laikrodžiai bei „Chanel“ kvepalai ir grožis.

„Chanel Fashio“ (lt. „Chanel“ mada). Autorė Anne Berest:

Gabrielė „Koko“ Šanel sukūrė save pati, pati kūrė savo likimą ir tapo įtakingiausia XX amžiaus mados dizainere. Ji atmetė ribojantį to laikmečio stilių ir pristatė naujus elegantiškus ir natūralius siluetus. Nauja mados namų meno direktorė Virginie Viard ir toliau stengiasi išsaugoti modernios prabangos dvasią ir paryžietišką taktą, kuriuos, bėgant dešimtmečiams, padėjo išlaikyti begalė Karlo Lagerfeldo naujovių.

„Chanel Jewelry And Watches“ (lt. „Chanel“ papuošalai ir laikrodžiai). Autorė Fabienne Reybaud:
Vienintelė madmuazelės Šanel aukštosios juvelyrikos kolekcija „Bijoux de Diamants“ vis dar įkvepia „Chanel“ juvelyrikos studiją kurti unikalios dvasios „Chanel“ juvelyrikos dirbinius, kaip tai buvo daroma dar 1932 m. „Chanel“ laikrodžių kūrimo studija irgi jau daugiau nei trisdešimt metų mėgaujasi laikrodžiu kūrimo nuotykiu ir prisideda net prie menkiausios aukštosios laikrodininkystės detalės kūrimo. Laikrodžiai vertinami kaip malonumą teikiantys objektai, todėl kuriant šiuos vertingus dirbinius, nedaromos jokios nuolaidos techninei kompetencijai ir meistrų patirčiai. Laikrodžiai yra pajėgūs išlaikyti laiko išbandymus.

„Chanel Fragrance And Beauty“ (lt. „Chanel“ kvepalai ir grožis ). Autorė Marion Vignal:
1921 m. sukūrusi revoliuciją sukėlusius Nr. 5, 1924 m. išleidusi savo pirmąją makiažo liniją ir greit, jau 1927 m. pasiūliusi odos priežiūros produktus, Gabrielė Šanel visada lenkė laiką. Kuriant „Chanel“ kvepalų, odos priežiūros ir makiažo produktų linijas, atsižvelgiama į išskirtinį paveldą ir naudojamasi geriausiais kūrybiniais, tyrimų ir techniniais pajėgumais. Šie produktai paprasti ir veiksmingi, o kartu ir išties elegantiški – jie atspindi tikrąją holistinę „Chanel“ namų dvasią.

Knygos detalės

240 puslapių

180 iliustracijų

Anglų kalba

Išleista 2020 m. gruodžio mėn.

Plotis 16 x ilgis 22 x storis 5 cm

3 knygos kietais viršeliais prabangiame dėkle

ISBN: 9781614289739

1,21 kg

235184

„Chanel Fashio“ (lt. „Chanel“ mada). Autorė Anne Berest:

Gabrielė „Koko“ Šanel sukūrė save pati, pati kūrė savo likimą ir tapo įtakingiausia XX amžiaus mados dizainere. Ji atmetė ribojantį to laikmečio stilių ir pristatė naujus elegantiškus ir natūralius siluetus. Nauja mados namų meno direktorė Virginie Viard ir toliau stengiasi išsaugoti modernios prabangos dvasią ir paryžietišką taktą, kuriuos, bėgant dešimtmečiams, padėjo išlaikyti begalė Karlo Lagerfeldo naujovių.

„Chanel Jewelry And Watches“ (lt. „Chanel“ papuošalai ir laikrodžiai). Autorė Fabienne Reybaud:
Vienintelė madmuazelės Šanel aukštosios juvelyrikos kolekcija „Bijoux de Diamants“ vis dar įkvepia „Chanel“ juvelyrikos studiją kurti unikalios dvasios „Chanel“ juvelyrikos dirbinius, kaip tai buvo daroma dar 1932 m. „Chanel“ laikrodžių kūrimo studija irgi jau daugiau nei trisdešimt metų mėgaujasi laikrodžiu kūrimo nuotykiu ir prisideda net prie menkiausios aukštosios laikrodininkystės detalės kūrimo. Laikrodžiai vertinami kaip malonumą teikiantys objektai, todėl kuriant šiuos vertingus dirbinius, nedaromos jokios nuolaidos techninei kompetencijai ir meistrų patirčiai. Laikrodžiai yra pajėgūs išlaikyti laiko išbandymus.

„Chanel Fragrance And Beauty“ (lt. „Chanel“ kvepalai ir grožis ). Autorė Marion Vignal:
1921 m. sukūrusi revoliuciją sukėlusius Nr. 5, 1924 m. išleidusi savo pirmąją makiažo liniją ir greit, jau 1927 m. pasiūliusi odos priežiūros produktus, Gabrielė Šanel visada lenkė laiką. Kuriant „Chanel“ kvepalų, odos priežiūros ir makiažo produktų linijas, atsižvelgiama į išskirtinį paveldą ir naudojamasi geriausiais kūrybiniais, tyrimų ir techniniais pajėgumais. Šie produktai paprasti ir veiksmingi, o kartu ir išties elegantiški – jie atspindi tikrąją holistinę „Chanel“ namų dvasią.

Knygos detalės

240 puslapių

180 iliustracijų

Anglų kalba

Išleista 2020 m. gruodžio mėn.

Plotis 16 x ilgis 22 x storis 5 cm

3 knygos kietais viršeliais prabangiame dėkle

ISBN: 9781614289739

1,21 kg

235184

Panašūs produktai