Valentino Rosso (lt. Raudonasis Valentinas) „Mados namams „Valentino“ raudona nėra paprasčiausiai spalva. Tai niekada neblėstantis ženklas, logotipas, ikoniškas prekės ženklo elementas, vertybė“. Niekas raudonos nesupranta taip gerai, kaip „Valentino“. Knygoje „Valentino Rosso“ švenčiama šių Italijos namų draugystė su raudona spalva ir atskleidžiami...
ASSOULINE knyga „Dior by YSL"
„ASSOULINE“ knyga „Dior by YSL“ (lt. „Dior“ pagal Ivą Sen Loraną)
Paminėdama „Dior“ namų septyniasdešimtmetį, „Assouline“ leidykla pristato precedento neturinčią knygų seriją, skirtą kiekvienam mados namų dizaineriui. Šiame rinkinyje pristatomi įsimintiniausi aukštosios mados kūriniai, gimę ir pagaminti žymiuosiuose „Dior“ namuose nuo jų įkūrimo. Septyniuose įspūdinguose romuose rasite daug gražių nuotraukų ir ikoniškiausius aukštosios mados kūrinius, kuriuos sukūrė žymiausi šių mados namų kūrybos direktoriai, pradedant pačiu Christian Dior ir baigiant Maria Grazia Chiuri.
„Dior“ mados namai, įkūnijantys didingą Christian‘o Dior‘o moteriškumo viziją, tikriausiai yra labiausiai žinomi ir prestižiškiausi iš visų Paryžiaus mados namų. Išskirtinės šių mados lobių, saugomų geriausiuose pasaulio muziejuose ir įstaigose, nuotraukos sudėtos į septynis tomus, kuriuos tiesiog privaloma turėti.
Gerai žinomi mados žurnalistai pasakoja detales ir anekdotus apie daug kiekvieno dizainerio rinktinių darbų, taip leisdami pažvelgti giliau į kiekvieno jų įkvėpimą, įtaką ir viziją, kuriant „Dior“ mados namams. Kad su meile nufotografuotų suknelių „portretus“, fotografas Laziz Hamani apkeliavo muziejus ir privačias kolekcijas visame pasaulyje.
„Dior by Yves Saint Laurent“ yra antrasis šios išskirtinės knygų serijos, skirtos kiekvienam mados namų dizaineriui, tomas. Šiame rinkinyje pristatomi įsimintiniausi aukštosios mados kūriniai, gimę ir pagaminti žymiuosiuose „Dior“ namuose nuo jų įkūrimo, kurie dabar saugomi geriausiuose pasaulio muziejuose ir įstaigose.
„Dior“ mados namai, įkūnijantys didingą Christian‘o Dior‘o moteriškumo viziją, tikriausiai yra labiausiai žinomi ir prestižiškiausi iš visų Paryžiaus mados namų. Sen Loranas ištobulino šią viziją neramiais 1960-aisiais.
Šiame įspūdingame tome rasite gražias Laziz Hamani darytas ikoniškiausių Ivo Sen Lorano „Dior“ mados namams sukurtų aukštosios mados darbų nuotraukas, pradedant trapeciniu siluetu, kuriuo jis debiutavo su 1958 m. pavasario-vasaros kolekcija ir baigiant 1960 m. bytnikų įkvėpta rudens-žiemos kolekcija. Vertinama mados žurnalistė Laurence Benaïm išraiškingai perpasakoja detales ir anekdotus, susijusius su daugiau nei 30 atrinktų darbų ir leidžia geriau susipažinti su Ivo Sen Lorano įkvėpimu, įtaka ir vizija, jam dirbant „Dior“ mados namuose.
Apie autorių
Žurnalistė ir rašytoja Laurence Benaïm yra parašiusi dizainerio Ivo Sen Lorano biografiją („Grasset“, 1993 m.), kuri vėliau kelis kartus buvo pataisyta ir atnaujinta. Šiam dizaineriui ji paskyrė ir keletą kitų darbų: „Yves Saint Laurent: Naissance d’une légende“ („La Marinière“, 2002 m.), „Requiem pour Yves Saint Laurent“ („Grasset“, 2010 m.), „Dior: La Révolution du New Look“ („Rizzoli“, 2014 m.), „Femmes en Dior: Portraits d’élégance“ („Rizzoli“, 2015 m.). Benaïm yra parašiusi ir šias biografijas: „Marie-Laure de Noailles: La Vicomtesse du Bizarre“ („Grasset“, 2001 m.) ir „Jean-Michel Frank: Le Chercheur de Silence“ („Grasset“, 2017 m.).
Fotografas Laziz Hamani nuolat tobulėja ir kelia sau vis naujus iššūkius. Jis su aistra įamžina nuostabius vaizdus, nuolat ieškodamas estetikos ir prasmės. Jis yra dirbęs su daug prestižinių prabangos ženklų ir bendradarbiavo su „Assouline“ leidykla daugiau nei dvidešimt penkių leidinių atveju. Nuo smulkiausių aukštosios juvelyrikos detalių iki minimalistinio dizaino grynumo įamžinimo, Hamani stengiasi sukurti žiūrinčiojo ir nuotraukos dialogą ir per išskirtinį paprastumą sužadinti grožį ir galią.
Duomenys apie knygą:
Laurence Benaïm tekstas, originalios Laziz Hamani nuotraukos.
11,75 x 14,5 col. – 30 x 37 cm.
300 puslapių.
Daugiau nei 200 iliustracijų.
Kietas viršelis su aplanku.
ISBN: 9781614285991
„Dior“ mados namai, įkūnijantys didingą Christian‘o Dior‘o moteriškumo viziją, tikriausiai yra labiausiai žinomi ir prestižiškiausi iš visų Paryžiaus mados namų. Išskirtinės šių mados lobių, saugomų geriausiuose pasaulio muziejuose ir įstaigose, nuotraukos sudėtos į septynis tomus, kuriuos tiesiog privaloma turėti.
Gerai žinomi mados žurnalistai pasakoja detales ir anekdotus apie daug kiekvieno dizainerio rinktinių darbų, taip leisdami pažvelgti giliau į kiekvieno jų įkvėpimą, įtaką ir viziją, kuriant „Dior“ mados namams. Kad su meile nufotografuotų suknelių „portretus“, fotografas Laziz Hamani apkeliavo muziejus ir privačias kolekcijas visame pasaulyje.
„Dior by Yves Saint Laurent“ yra antrasis šios išskirtinės knygų serijos, skirtos kiekvienam mados namų dizaineriui, tomas. Šiame rinkinyje pristatomi įsimintiniausi aukštosios mados kūriniai, gimę ir pagaminti žymiuosiuose „Dior“ namuose nuo jų įkūrimo, kurie dabar saugomi geriausiuose pasaulio muziejuose ir įstaigose.
„Dior“ mados namai, įkūnijantys didingą Christian‘o Dior‘o moteriškumo viziją, tikriausiai yra labiausiai žinomi ir prestižiškiausi iš visų Paryžiaus mados namų. Sen Loranas ištobulino šią viziją neramiais 1960-aisiais.
Šiame įspūdingame tome rasite gražias Laziz Hamani darytas ikoniškiausių Ivo Sen Lorano „Dior“ mados namams sukurtų aukštosios mados darbų nuotraukas, pradedant trapeciniu siluetu, kuriuo jis debiutavo su 1958 m. pavasario-vasaros kolekcija ir baigiant 1960 m. bytnikų įkvėpta rudens-žiemos kolekcija. Vertinama mados žurnalistė Laurence Benaïm išraiškingai perpasakoja detales ir anekdotus, susijusius su daugiau nei 30 atrinktų darbų ir leidžia geriau susipažinti su Ivo Sen Lorano įkvėpimu, įtaka ir vizija, jam dirbant „Dior“ mados namuose.
Apie autorių
Žurnalistė ir rašytoja Laurence Benaïm yra parašiusi dizainerio Ivo Sen Lorano biografiją („Grasset“, 1993 m.), kuri vėliau kelis kartus buvo pataisyta ir atnaujinta. Šiam dizaineriui ji paskyrė ir keletą kitų darbų: „Yves Saint Laurent: Naissance d’une légende“ („La Marinière“, 2002 m.), „Requiem pour Yves Saint Laurent“ („Grasset“, 2010 m.), „Dior: La Révolution du New Look“ („Rizzoli“, 2014 m.), „Femmes en Dior: Portraits d’élégance“ („Rizzoli“, 2015 m.). Benaïm yra parašiusi ir šias biografijas: „Marie-Laure de Noailles: La Vicomtesse du Bizarre“ („Grasset“, 2001 m.) ir „Jean-Michel Frank: Le Chercheur de Silence“ („Grasset“, 2017 m.).
Fotografas Laziz Hamani nuolat tobulėja ir kelia sau vis naujus iššūkius. Jis su aistra įamžina nuostabius vaizdus, nuolat ieškodamas estetikos ir prasmės. Jis yra dirbęs su daug prestižinių prabangos ženklų ir bendradarbiavo su „Assouline“ leidykla daugiau nei dvidešimt penkių leidinių atveju. Nuo smulkiausių aukštosios juvelyrikos detalių iki minimalistinio dizaino grynumo įamžinimo, Hamani stengiasi sukurti žiūrinčiojo ir nuotraukos dialogą ir per išskirtinį paprastumą sužadinti grožį ir galią.
Duomenys apie knygą:
Laurence Benaïm tekstas, originalios Laziz Hamani nuotraukos.
11,75 x 14,5 col. – 30 x 37 cm.
300 puslapių.
Daugiau nei 200 iliustracijų.
Kietas viršelis su aplanku.
ISBN: 9781614285991
Panašūs produktai
1994 m. šią nepriklausomą leidyklą Niujorke įkūrė Prosper ir Martine Assouline. „Assouline“ žinomi dėl savo originalios knygų koncepcijos, apjungiančios puikiai išreikštą grafinį dizainą su patraukliomis temomis. Į eklektišką leidyklos kolekciją įeina daugiau nei 1000 skirtingų pavadinimų knygų apie architektūrą, meną, dizainą, madą, kulinariją,...
Iš visų didžiųjų Paryžiaus mados namų Dior turbūt yra geriausiai žinomi ir prestižiškiausi mados namai, įkūnijantys didingą Kristiano (Christian Dior) moteriškumo viziją. Netikėtai pasitraukus Ivui San Loranui (Yves Saint Laurent), švelni Marko Bohano (Marc Bohan) elegancija grąžino Dior prie jo pradinių švelnių, moteriškų siluetų, patinkančių moterims iš...
Italija – tai visų gyvenimo aspektų grožio ir stiliaus sinonimas: turtinga Romos istorija, Florencijos renesanso dailė, grakštūs Venecijos kanalai, aukštoji Milano mada, firminiai Bolonijos makaronai, spalvinga Portofino architektūra ir žydri Kaprio bei Amalfio pakrantės vandenys... tai tik keletas iš daugybės pavyzdžių. Patys italai gyvena tarp šitos...
Šiame puikiame leidinyje po Palm Byčą mus lydi ilgametė jo gyventoja ir socialinė figūra Aerin Lauder. Su ja lankomės jos mėgstamuose restoranuose „Nandos“, „Renatos“, žymiuose namuose „La Follia“ ir „Villa Artemis“, praeiname pro elitines parduotuves Worth aveniu ir grožimės nuostabiais pasivaikščiojimui skirtais takais aplink Worth ežerą, tuo pačiu metu...
Jau šimtmetį „Cartier“ ikonografijoje tyliai savo kelią mina pantera – išdidi vertingo žymiojo „Cartier“ žvėryno vadė. Joks kitas kūrinys ar papuošalas nėra taip neišardomai emociškai susijęs su išskirtiniu XX amžiaus moterų stiliumi ir šiuolaikinio moteriškumo idealais kaip jau šimtmetį populiariausiu „Cartier“ simboliu esantis gyvūnas. Pantera nuo senų...
Tiek vienas trapus žiedas paprastoje skaidrioje vazoje, tiek nuostabi ir didelė spalvingų žiedų puokštė puikiai pabrėžia atmosferą ir kaip niekas kitas praskaidrina nuotaiką. Jau daug amžių gėlių grožis įkvepia dailininkus, dizainerius, poetus ir daugybę kitų kūrėjų: XVII amžius olandų meistrus, tokius impresionistus kaip Manė ar Van Gogas, fotografą...
Chanel 3-Book Slipcase (New Edition) (lt. 3 knygų „Šanel“ rinkinys (Naujas leidimas)) „Papuošimai – tai mokslas! Grožis – tai ginklas! O kuklumas – tai elegancija!"- Gabrielle Chanel „Assouline“ ir „Chanel“ pristato naują, atnaujintą trilogiją, kurioje atiduodama pagarba laikui nepavaldžiai „Chanel“ mados namų dvasiai ir paveldui. Dėkle yra trys memuarų...
Kapris – kurortinė sala, kurios istorija siekia geriausius Romos imperijos laikus, ilgą laiką buvo laikoma ypatinga, senovinio žavesio kupina vieta. Gydytojas Axel Munthe savo pacientams rekomenduodavo jos gryną orą kaip vaistą nuo bronchito, kino režisierius Jean-Luc Godard čia 1963 m. filmavo savo filmą „Panieka“, o literatūros ikonos, įžymybės, poetai...