Valentino Rosso (lt. Raudonasis Valentinas) „Mados namams „Valentino“ raudona nėra paprasčiausiai spalva. Tai niekada neblėstantis ženklas, logotipas, ikoniškas prekės ženklo elementas, vertybė“. Niekas raudonos nesupranta taip gerai, kaip „Valentino“. Knygoje „Valentino Rosso“ švenčiama šių Italijos namų draugystė su raudona spalva ir atskleidžiami...
ASSOULINE knyga „Valentino:At the Emperors Table"
Mados redaktorius ir draugas André Leon Talley įžangoje parašė: „Valentino Garavani visuose savo namuose priešpiečių ir pietų dizainą kuria tarsi skambindamas crescendo ir allegro vivace savo kaip vieno ryškiausių aukštosios mados dizainerių ir lyderių visame pasaulyje daugiau nei keturiasdešimt metų trunkančiai karjerai“.
Valentino visada jautė aistrą grožiui ir priėmimams. Knygos pradžioje jis prisipažįsta: „Aš esu įsimylėjęs grožį“ ir „visada mylėjau gražius daiktus“. Valentino atsiskleidžia kaip puikus šeimininkas, šilumą ir džiaugsmą per skirtinguose savo namuose laikomus meno kūrinius perduodamas savo svečiams.
„Įėjęs į jo pasaulį, patenki į prabangos pasaulį; patenki į retą ir prabangią, bet tuo pačiu metu šiltą erdvę“, - sako Talley. Atmosfera skatina „džiaugsmą dalintis ir džiaugsmą svečiui suteikti nepakartojamą patirtį nuostabą keliančioje ir originalioje aplinkoje; dalytis viskuo su šeima, draugais ir svečiais; maloniai, dažnai ir gyvai, kalbėtis; kartu džiaugtis gražiomis gėlėmis, ypač iš nuosavų Valentino sodų,“ – tęsiama įžangoje.
Pagal namus knygoje sudėtas nuotraukas padarė žinomas italų fotografas Oberto Gili. Skaitytojas kviečiamas pasigėrėti skirtingai padengtais stalais ir pasidžiaugti konkretiems namams būdingais receptais. Flan au chevre gali būti patiekiamas portugališko porceliano induose jo kalnų slidinėjimo trobelėje Gštade, o apsilankius jo namuose Londone, rytietiško stiliaus valgomajame aptinkamas „tikras dekoravimo šedevras“ iš mėlynai balto porceliano, - pasakoja Talley. Laikinajame Niujorko bute naudojamų „stalo dekoracijų rafinuotumas…beribis“. Čia naudojami rusiški pietų rinkiniai ir rubino raudonumo airiško stiklo lėkštės“. „T.M. Blue One“ jachtoje svečiams patiekiami Viduržemio jūros įkvėpti patiekalai pietums skirtuose indų rinkiniuose jūreivystės tema. „Man patinka dalintis savo gyvenimo daiktais su draugais“, - sako Valentino.
Tarp visų šių prabangių namų išsiskiria Chateau de Wideville – tikras Valentino būstų karūnos brangakmenis. Tai istorinė pilis už Paryžiaus, tapusi mylimiausiu Valentino būstu. Čia itališkas namuose ruoštas maistas, pvz., Milano rizotas, patiekiamas tarp retų jo kolekcijai priklausančių gulbių iš Meiseno porceliano. Jis sako: „Man patinka senoviniai porceliano rinkiniai, pavyzdžiui, Meiseno, rusiški ar pagaminti vokiečių įmonės „P. K. Selesia“ 1930-aisiais“.
Vis dėlto, nepriklausomai nuo vietos ar svečių skaičiaus, Valentino visada yra pasiruošęs viską padaryti tobulai. Jis sako: „Aš labai dažnai būnu vienas ir džiaugiuosi savo namais“. „Visiškai nesvarbu, kiek žmonių priimi – vieną ar trisdešimt, maistas turi būti patiekiamas gražioje lėkštėje. Tai išsipildžiusi svajonė“.
Valentino Garavani, dažnai vadinamas paprasčiausiai Valentino, yra legendinis mados dizaineris ir modeliavimo meistras. Jis 1950-ųjų pabaigoje Romoje įkūrė savo vardo mados namus ir sėkmingai siekė karjeros, kurdamas drabužius žaviausioms pasaulio moterims nuo karališkosios šeimos narių iki Holivudo dievaičių, įskaitant Jackie O, Elizabeth Taylor ar tokias šių dienų mūzas kaip Gwyneth Paltrow ir Anne Hathaway.
Pradėjęs kurti suknelių dizainą, Valentino su savo ilgamečiu verslo partneriu Giancarlo Giammetti sukūrė tikrą tarptautinę „Valentino“ prekės ženklo imperiją. Šiandien tai vienas geriausiai žinomų ir labiausiai vertinamų prekės ženklų pasaulyje, dažnai siejamas su jo firmine spalva – raudona. Nors Valentino išėjo į pensiją 2008 m., tačiau jis vis dar kuria ir mėgaujasi savo aistromis.
Knygos detalės
240 puslapių
80 iliustracijų
Anglų kalba
Išleista 2014 m. lapkričio mėn.
Plotis 27,58 x ilgis 36,2 x storis 4,09 cm
Knyga kietais viršeliais prabangiame dėkle
ISBN: 9781614282938
3,0 kg
„Įėjęs į jo pasaulį, patenki į prabangos pasaulį; patenki į retą ir prabangią, bet tuo pačiu metu šiltą erdvę“, - sako Talley. Atmosfera skatina „džiaugsmą dalintis ir džiaugsmą svečiui suteikti nepakartojamą patirtį nuostabą keliančioje ir originalioje aplinkoje; dalytis viskuo su šeima, draugais ir svečiais; maloniai, dažnai ir gyvai, kalbėtis; kartu džiaugtis gražiomis gėlėmis, ypač iš nuosavų Valentino sodų,“ – tęsiama įžangoje.
Pagal namus knygoje sudėtas nuotraukas padarė žinomas italų fotografas Oberto Gili. Skaitytojas kviečiamas pasigėrėti skirtingai padengtais stalais ir pasidžiaugti konkretiems namams būdingais receptais. Flan au chevre gali būti patiekiamas portugališko porceliano induose jo kalnų slidinėjimo trobelėje Gštade, o apsilankius jo namuose Londone, rytietiško stiliaus valgomajame aptinkamas „tikras dekoravimo šedevras“ iš mėlynai balto porceliano, - pasakoja Talley. Laikinajame Niujorko bute naudojamų „stalo dekoracijų rafinuotumas…beribis“. Čia naudojami rusiški pietų rinkiniai ir rubino raudonumo airiško stiklo lėkštės“. „T.M. Blue One“ jachtoje svečiams patiekiami Viduržemio jūros įkvėpti patiekalai pietums skirtuose indų rinkiniuose jūreivystės tema. „Man patinka dalintis savo gyvenimo daiktais su draugais“, - sako Valentino.
Tarp visų šių prabangių namų išsiskiria Chateau de Wideville – tikras Valentino būstų karūnos brangakmenis. Tai istorinė pilis už Paryžiaus, tapusi mylimiausiu Valentino būstu. Čia itališkas namuose ruoštas maistas, pvz., Milano rizotas, patiekiamas tarp retų jo kolekcijai priklausančių gulbių iš Meiseno porceliano. Jis sako: „Man patinka senoviniai porceliano rinkiniai, pavyzdžiui, Meiseno, rusiški ar pagaminti vokiečių įmonės „P. K. Selesia“ 1930-aisiais“.
Vis dėlto, nepriklausomai nuo vietos ar svečių skaičiaus, Valentino visada yra pasiruošęs viską padaryti tobulai. Jis sako: „Aš labai dažnai būnu vienas ir džiaugiuosi savo namais“. „Visiškai nesvarbu, kiek žmonių priimi – vieną ar trisdešimt, maistas turi būti patiekiamas gražioje lėkštėje. Tai išsipildžiusi svajonė“.
Valentino Garavani, dažnai vadinamas paprasčiausiai Valentino, yra legendinis mados dizaineris ir modeliavimo meistras. Jis 1950-ųjų pabaigoje Romoje įkūrė savo vardo mados namus ir sėkmingai siekė karjeros, kurdamas drabužius žaviausioms pasaulio moterims nuo karališkosios šeimos narių iki Holivudo dievaičių, įskaitant Jackie O, Elizabeth Taylor ar tokias šių dienų mūzas kaip Gwyneth Paltrow ir Anne Hathaway.
Pradėjęs kurti suknelių dizainą, Valentino su savo ilgamečiu verslo partneriu Giancarlo Giammetti sukūrė tikrą tarptautinę „Valentino“ prekės ženklo imperiją. Šiandien tai vienas geriausiai žinomų ir labiausiai vertinamų prekės ženklų pasaulyje, dažnai siejamas su jo firmine spalva – raudona. Nors Valentino išėjo į pensiją 2008 m., tačiau jis vis dar kuria ir mėgaujasi savo aistromis.
Knygos detalės
240 puslapių
80 iliustracijų
Anglų kalba
Išleista 2014 m. lapkričio mėn.
Plotis 27,58 x ilgis 36,2 x storis 4,09 cm
Knyga kietais viršeliais prabangiame dėkle
ISBN: 9781614282938
3,0 kg
Panašūs produktai
1994 m. šią nepriklausomą leidyklą Niujorke įkūrė Prosper ir Martine Assouline. „Assouline“ žinomi dėl savo originalios knygų koncepcijos, apjungiančios puikiai išreikštą grafinį dizainą su patraukliomis temomis. Į eklektišką leidyklos kolekciją įeina daugiau nei 1000 skirtingų pavadinimų knygų apie architektūrą, meną, dizainą, madą, kulinariją,...
Iš visų didžiųjų Paryžiaus mados namų Dior turbūt yra geriausiai žinomi ir prestižiškiausi mados namai, įkūnijantys didingą Kristiano (Christian Dior) moteriškumo viziją. Netikėtai pasitraukus Ivui San Loranui (Yves Saint Laurent), švelni Marko Bohano (Marc Bohan) elegancija grąžino Dior prie jo pradinių švelnių, moteriškų siluetų, patinkančių moterims iš...
Italija – tai visų gyvenimo aspektų grožio ir stiliaus sinonimas: turtinga Romos istorija, Florencijos renesanso dailė, grakštūs Venecijos kanalai, aukštoji Milano mada, firminiai Bolonijos makaronai, spalvinga Portofino architektūra ir žydri Kaprio bei Amalfio pakrantės vandenys... tai tik keletas iš daugybės pavyzdžių. Patys italai gyvena tarp šitos...
Šiame puikiame leidinyje po Palm Byčą mus lydi ilgametė jo gyventoja ir socialinė figūra Aerin Lauder. Su ja lankomės jos mėgstamuose restoranuose „Nandos“, „Renatos“, žymiuose namuose „La Follia“ ir „Villa Artemis“, praeiname pro elitines parduotuves Worth aveniu ir grožimės nuostabiais pasivaikščiojimui skirtais takais aplink Worth ežerą, tuo pačiu metu...
Jau šimtmetį „Cartier“ ikonografijoje tyliai savo kelią mina pantera – išdidi vertingo žymiojo „Cartier“ žvėryno vadė. Joks kitas kūrinys ar papuošalas nėra taip neišardomai emociškai susijęs su išskirtiniu XX amžiaus moterų stiliumi ir šiuolaikinio moteriškumo idealais kaip jau šimtmetį populiariausiu „Cartier“ simboliu esantis gyvūnas. Pantera nuo senų...
Tiek vienas trapus žiedas paprastoje skaidrioje vazoje, tiek nuostabi ir didelė spalvingų žiedų puokštė puikiai pabrėžia atmosferą ir kaip niekas kitas praskaidrina nuotaiką. Jau daug amžių gėlių grožis įkvepia dailininkus, dizainerius, poetus ir daugybę kitų kūrėjų: XVII amžius olandų meistrus, tokius impresionistus kaip Manė ar Van Gogas, fotografą...
Chanel 3-Book Slipcase (New Edition) (lt. 3 knygų „Šanel“ rinkinys (Naujas leidimas)) „Papuošimai – tai mokslas! Grožis – tai ginklas! O kuklumas – tai elegancija!"- Gabrielle Chanel „Assouline“ ir „Chanel“ pristato naują, atnaujintą trilogiją, kurioje atiduodama pagarba laikui nepavaldžiai „Chanel“ mados namų dvasiai ir paveldui. Dėkle yra trys memuarų...
Kapris – kurortinė sala, kurios istorija siekia geriausius Romos imperijos laikus, ilgą laiką buvo laikoma ypatinga, senovinio žavesio kupina vieta. Gydytojas Axel Munthe savo pacientams rekomenduodavo jos gryną orą kaip vaistą nuo bronchito, kino režisierius Jean-Luc Godard čia 1963 m. filmavo savo filmą „Panieka“, o literatūros ikonos, įžymybės, poetai...