„ASSOULINE“ knyga „Portraits of the Renaissance“ (lt. Renesanso portretai) Memlingas, Van Eikas, Antonelas da Mesina, Rafaelis, Holbeinas, Ticianas, Leonardas... Tai garsiausi Renesanso vardai, simbolizuojantys didžiausius meninius pasiekimus. Tai buvo portretų meistrai, tačiau jų talentas leido jiems peržengti žanro ribas ir visam laikui įrašyti...
ASSOULINE knyga „Veuve Clicquot"
„Pasirinkę šį knygų leidėjo „Assouline“ leidinį, burbuliukus jausite dar ilgai po to, kai ištuštinsite butelį“ - „Fashion Beans“, JK
Našlė Clicquot Ponsardin (Kliko Ponsardin) jau 250 metų laužo stereotipus. 1775 m. išradusi rausvą šampaną, vėliau bendradarbiaudama su tokiais novatoriais kaip Andrée Putman ir Campana broliai, ši įmonė niekada neatmeta naujo iššūkio, kad uždegtų ir sužavėtų savo gerbėjus.
1805 m. paveldėjusi šampano namus, ponia Clicquot, tapusi veuve(našle) Clicquot Ponsardin, vadovavosi moto „Yra tikviena kokybė – geriausia“ ir sukūrė pirmą vintažinį šampaną ir nuosėdų iš butelių pašalinimo metodą – dvi svarbiausias šampano gamybos naujoves. Net ir po kelių šimtmečių ši geltona šampano etiketė tebekuria istoriją ir atstovauja atskirą gyvenimo būdą, o ne tik gėrimą. 2010 m. „Veuve Clicquot“ šampano namai Reimse vėl atsidarė po ketverius metus trūkusios renovacijos, kuriai vadovavo interjero dizaineris Bruno Moinard. Šiuo metu aštuoniolikto amžiaus „Hôtel du Marc“ medines sienas puošia šiuolaikiniai Yayoi Kusama, Karen Knorr ir Pablo Reinoso darbai. Čia atrasite puikų dizaino, meno ir gastronomijos derinį ir galėsite pasimėgauti puikiu vynu. „Veuve Clicquot“ gėrimą renkasi dalyvaujantieji „Goodwood“ žiedo lenktynėse Jungtinėje Karalystėje pavasarį, žaidžiantieji polo aikštelėse Niujorke vasarą, ar žiemą besilinksminantieji Rio karnavale.
2013 m. „Veuve Clicquot“ pradėjo bendradarbiauti su Mišelino šefu Joël Robuchon, tad šių namų vynai užima garbingo svečio vietą kiekviename iš jo dvidešimt trijų restoranų. Kitais metais, bendradarbiaujant su Ferrrari, sukurta riboto leidimo „Veuve Clicquot Maranello“ kolekcija. Šampano namai aktyviai dalyvauja tvariame judėjime, mažindami kenksmingų medžiagų išleidimo kiekius iš „Hôtel du Marc“ ir pristatydami ekologišką „Naturally Clicquot“ pakuotę, gaminamą iš puikiose Šampanės kalvose užaugintų vynuogių minkštimo – tokią pakuotę visame pasaulyje jie pagamino pirmieji. Laviruodami tarp tradicijų ir turtingųjų norų, meistriškumo ir požiūrio, šie namai, metams bėgant, ištobulino gyvenimo būdą „à la Clicquot“ – puikių, autentiškų produktų ir klasikinės kultūros sinonimą.
240 puslapių
150 iliustracijų
Anglų kalba
Išleista 2016-12
W 24.89 x L 33.1 x D 3.18 cm
Kietas viršelis
ISBN: 9781614285397
2.0 kg
1805 m. paveldėjusi šampano namus, ponia Clicquot, tapusi veuve(našle) Clicquot Ponsardin, vadovavosi moto „Yra tikviena kokybė – geriausia“ ir sukūrė pirmą vintažinį šampaną ir nuosėdų iš butelių pašalinimo metodą – dvi svarbiausias šampano gamybos naujoves. Net ir po kelių šimtmečių ši geltona šampano etiketė tebekuria istoriją ir atstovauja atskirą gyvenimo būdą, o ne tik gėrimą. 2010 m. „Veuve Clicquot“ šampano namai Reimse vėl atsidarė po ketverius metus trūkusios renovacijos, kuriai vadovavo interjero dizaineris Bruno Moinard. Šiuo metu aštuoniolikto amžiaus „Hôtel du Marc“ medines sienas puošia šiuolaikiniai Yayoi Kusama, Karen Knorr ir Pablo Reinoso darbai. Čia atrasite puikų dizaino, meno ir gastronomijos derinį ir galėsite pasimėgauti puikiu vynu. „Veuve Clicquot“ gėrimą renkasi dalyvaujantieji „Goodwood“ žiedo lenktynėse Jungtinėje Karalystėje pavasarį, žaidžiantieji polo aikštelėse Niujorke vasarą, ar žiemą besilinksminantieji Rio karnavale.
2013 m. „Veuve Clicquot“ pradėjo bendradarbiauti su Mišelino šefu Joël Robuchon, tad šių namų vynai užima garbingo svečio vietą kiekviename iš jo dvidešimt trijų restoranų. Kitais metais, bendradarbiaujant su Ferrrari, sukurta riboto leidimo „Veuve Clicquot Maranello“ kolekcija. Šampano namai aktyviai dalyvauja tvariame judėjime, mažindami kenksmingų medžiagų išleidimo kiekius iš „Hôtel du Marc“ ir pristatydami ekologišką „Naturally Clicquot“ pakuotę, gaminamą iš puikiose Šampanės kalvose užaugintų vynuogių minkštimo – tokią pakuotę visame pasaulyje jie pagamino pirmieji. Laviruodami tarp tradicijų ir turtingųjų norų, meistriškumo ir požiūrio, šie namai, metams bėgant, ištobulino gyvenimo būdą „à la Clicquot“ – puikių, autentiškų produktų ir klasikinės kultūros sinonimą.
240 puslapių
150 iliustracijų
Anglų kalba
Išleista 2016-12
W 24.89 x L 33.1 x D 3.18 cm
Kietas viršelis
ISBN: 9781614285397
2.0 kg
Panašūs produktai
„ASSOULINE“ knyga „Dubai Mall: A Mall Like No Other“ (lt. Dubajaus prekybos centras – prekybos centras, kuriam nėra lygių) „Jeigu Burdž Chalifa – regimas svarbiausias Dubajaus centro objektas, tai Dubajaus prekybos centrą tikrai galima laikyti miesto funkcine širdimi“. Viskas prasidėjo nuo vizijos. Vizijos pastatyti neprilygstamos kokybės mažmeninės...
„Nėra vietos, kurioje man taip patiktų lankytis Aukštutiniame Niujorke kaip „The Carlyle“! Ypač jei noriu išgerti šventinį gėrimą „Bemelmans“ arba užkąsti intymioje aplinkoje su draugais šalia esančiame marokietiškame bare. Tai kupina istorijos, subrendusi ir žavinga vieta“. - Sofia Coppola.
Nuo raudonųjų batelių iki mados podiumų – knygoje „Adrian: A Lifetime of Movie Glamour, Art and High Fashion“ (lt. Adrianas – kino žavesio, meno ir aukštosios mados gyvenimas) pristatomas žmogaus, atsakingo už daug įsimintiniausių Holivudo Aukso amžiaus mados kūrinių, gyvenimas ir darbas.
Kiekviena „Four Seasons“ vieta suteikia išskirtinę patirtį, tačiau visas jas jungia viena filosofija, kad išskirtinis asmeninis aptarnavimas ir taktas gali pakeisti gyvenimą tik per vieną viešnagę. Už scenos dirba spa vadovas, vyriausias šefas, astronomas, konsjeržas, someljė, floristas ir daugybė kitų žvaigždžių komandos narių. Jie ir kuria tikrąją „Four...
Italija – tai visų gyvenimo aspektų grožio ir stiliaus sinonimas: turtinga Romos istorija, Florencijos renesanso dailė, grakštūs Venecijos kanalai, aukštoji Milano mada, firminiai Bolonijos makaronai, spalvinga Portofino architektūra ir žydri Kaprio bei Amalfio pakrantės vandenys... tai tik keletas iš daugybės pavyzdžių. Patys italai gyvena tarp šitos...
Jau šimtmetį „Cartier“ ikonografijoje tyliai savo kelią mina pantera – išdidi vertingo žymiojo „Cartier“ žvėryno vadė. Joks kitas kūrinys ar papuošalas nėra taip neišardomai emociškai susijęs su išskirtiniu XX amžiaus moterų stiliumi ir šiuolaikinio moteriškumo idealais kaip jau šimtmetį populiariausiu „Cartier“ simboliu esantis gyvūnas. Pantera nuo senų...
Tiek vienas trapus žiedas paprastoje skaidrioje vazoje, tiek nuostabi ir didelė spalvingų žiedų puokštė puikiai pabrėžia atmosferą ir kaip niekas kitas praskaidrina nuotaiką. Jau daug amžių gėlių grožis įkvepia dailininkus, dizainerius, poetus ir daugybę kitų kūrėjų: XVII amžius olandų meistrus, tokius impresionistus kaip Manė ar Van Gogas, fotografą...
Chanel 3-Book Slipcase (New Edition) (lt. 3 knygų „Šanel“ rinkinys (Naujas leidimas)) „Papuošimai – tai mokslas! Grožis – tai ginklas! O kuklumas – tai elegancija!"- Gabrielle Chanel „Assouline“ ir „Chanel“ pristato naują, atnaujintą trilogiją, kurioje atiduodama pagarba laikui nepavaldžiai „Chanel“ mados namų dvasiai ir paveldui. Dėkle yra trys memuarų...