UAB „KRISPO“

Grąžinimo ir garantijos taisyklės

2024-08-07

Kokybiškų prekių keitimas ir grąžinimas

1. www.krispo.lt Pirkėjas turi teisę, nenurodydamas priežasties, per 14 (keturiolika) dienų atsisakyti prekės, jei ji nebuvo naudojama, sugadinta ar jos išvaizda iš esmės nepasikeitė, tai yra prekės ar jos pakuotės išvaizdai buvo padaryti tik tokie pakeitimai, kurie buvo būtini norint apžiūrėti gautą prekę. Pirkėjas šia teise turi naudotis atsakingai ir prekę grąžinti originalioje tvarkingoje pakuotėje, taip pat grąžinti visas prekės komplektines dalis ir Dovanas įsigytas kartu su Preke

2. Grąžinęs prekes, Pirkėjas atsako už prekės vertės sumažėjimą, atsiradusį dėl veiksmų, nebūtinų prekės pobūdžiui, savybėms ir veikimui nustatyti.

Užsakymą nemokamai grąžinti galite šiais būdais:

KRISPO salone

  • Nemokamai grąžinti į prekių priėmimo vietą, adresu: Savanorių pr. 192, LT-44151, Kaunas. Užpildykite grąžinimo formą (atsisiųsti čia) ir pridėkite prie grąžinamos prekės. Grąžinant būtina pateikti PVM sąskaitą faktūrą ir užsakymo numerį (rekomenduojama dokumentus pateikti popieriniame formate). Salono klientų aptarnavimo darbuotojai perduos siuntinį el.parduotuvei, kur bus atliktas keitimas arba grąžinimas. Grąžinimas interneto parduotuvę pasieks per 5 darbo dienas. Salono personalas nepadengia užsakymo išlaidų. Prekių keitimą ir grąžinimą atlieka tik „KRISPO“ elektroninė parduotuvė.
  • Užsakymo grąžinti pasirinktame KRISPO salone galimybės nėra.

Naudojantis paštomatu

  • Norėdami grąžinti siuntą per Omniva, Venipak arba LP Express paštomatą, susisiekite su klientų aptarnavimo pagalba el.paštu eparduotuve@krispo.lt arba skambinkite tel.: +370 (606) 99777.

  • Užpildykite grąžinimo formą (atsisiųsti čia) ir pridėkite ją prie siuntinio. Grąžinant būtina pateikti PVM sąskaitą faktūrą ir užsakymo numerį (rekomenduojama dokumentus pateikti popieriniame formate). Įpakuokite grąžinamą prekę taip, kad prekė ir jos originali pakuotė nebūtų pažeista siuntimo metu. Nuimkite seną adreso kortelės lipduką ir užklijuokite naują.
  1. Gavęs Prekes arba Prekių rinkinius, kartu su gautomis Dovanomis ir įvertinęs jų kokybę Pardavėjas atlieka visų arba dalies pinigų grąžinimą už Prekes arba Prekių rinkinius bankiniu pavedimu į Prekių arba Prekių komplekto Pirkėjo banko sąskaitą ne vėliau nei per 14 (keturiolika) dienų nuo įrodymo apie Prekės arba Prekės rinkinio išsiuntimą Pardavėjui gavimo dienos arba Prekės arba Prekių rinkinio grąžinimo. Jei grąžinama tik dalis Prekių, pristatymo išlaidos už šias Prekes grąžinamos, jeigu grąžinamai daliai Prekių pristatymo mokestis buvo taikomas. Jei buvo pasirinktas kitas negu Pardavėjo pasiūlytas prekės arba prekių rinkinio grąžinimo būdas, dėl kurio susidarė neproporcingos ar didesnės išlaidos, Pardavėjas neprivalo padengti tokių prekės arba prekės rinkinio grąžinimo išlaidų.
  2. Įprasta tvarka, Pardavėjas perveda grąžinamas sumas į Pirkėjo nurodytą banko sąskaitą bet kuriame Lietuvos Respublikoje veikiančiame banke. Esant galimybei, kai Prekės grąžinamos į UAB „KRISPO” prekių priėmimo vietą, grąžinamos sumos pervedamos pavedimu.
  3. Pirkėjas atsako už Prekės vertės sumažėjimą, jei grąžinama Prekė ar jos pakuotė yra sugadinta, Prekė yra praradusi prekinę išvaizdą (pažeistos etiketės, apsauginės plėvelės ir kt.), Prekė buvo naudota, Prekė yra be autentiškų etikečių, apsauginių maišelių bei be tų pačių priedų, su kuriais ir buvo parduota, Prekė yra netvarkingoje ir/ar neoriginalioje pakuotėje ar be kitokios sudėties, nei Pirkėjo buvo įsigyta, negrąžintos perduotos Pirkėjui kartu su Preke Dovanos, Prekės aksesuarai ar priedai.
  4. Už grąžinamos prekės komplektaciją atsako Pirkėjas. Jei prekė nesukomplektuota ir (ar) kartu negrąžinamos Pirkėjo įsigytos Dovanos, pardavėjas nepriima grąžinamos prekės.
  5. Pirkėjo teisė grąžinti internetinėje parduotuvėje pirktas kokybiškas prekes netaikoma:

           7.1. sutartims dėl supakuotų prekių, kurios buvo išpakuotos po pristatymo ir kurios yra netinkamos grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių;

           7.2. sutartims dėl prekių, kurios po pristatymo dėl savo pobūdžio neatskiriamai susimaišo su kitais daiktais;

           7.3. paslaugų sutartims, pagal kurias paslaugos Pirkėjui visiškai suteiktos ir kurios numato vartotojo pareigą sumokėti kainą, jeigu prieš pradedant teikti paslaugas buvo gautas Pirkėjo aiškus sutikimas ir pripažinimas, kad jis neteks teisės atsisakyti sutarties, kai Pardavėjas visiškai įvykdys sutartį;

           7.4. Teisė, nenurodant priežasties per 14 (keturiolika) dienų atsisakyti nuotolinės sutarties, juridiniams asmenims (verslininkams) nėra taikoma.

Garantija:

8. Pirkėjo gautų prekių ir Internetinėje parduotuvėje pateikiamų Prekių atspalviai gali nežymiai skirtis, nes spalvų raiška priklauso nuo Pirkėjo individualių įrenginio savybių. Taip pat Internetinėje parduotuvėje pateikiamų Prekių atvaizduose gali būti pavaizduoti papildomi Prekių aksesuarai ar komponentai, kurie neįeina į parduodamą Prekės komplektaciją (Prekės komplektacija nurodoma Prekės aprašyme“). Prekė laikoma atitinkanti pateiktą pasiūlymą, jei ji atitinka Internetinėje parduotuvėje pateiktą pavyzdį, t.y. nuotrauką ir/ar aprašymą̨. Pardavėjas neatsako už Prekių turinį, pavyzdžiui, knygų redagavimo, vertimo klaidas ar kokybę, dėl kurio atsakomybė tenka išimtinai Prekės leidėjui/gamintojui.

9. Jei pristatyta prekė neatitinka kokybės reikalavimų, pirkėjas gali kreiptis žodžiu arba raštu į UAB „KRISPO“ el.parduotuvę eparduotuve@krispo.lt , tel. nr.: +370 (606) 99777.

10. Galimai nekokybiškos Prekės pirmiausia yra pateikiamos į Pardavėjo prekių priėmimo vietą adresu: Savanorių pr. 192, LT-44151, Kaunas, tik nustačius, kad Prekė yra nekokybiška Pirkėjo prašymas dėl nekokybiškos Prekės gali būti vykdomas.

11. Prekės gamintojo garantiniai įsipareigojimai galioja tik tuo atveju, jei nepažeistos prekės eksploatavimo sąlygos. Prieš naudodamasis Preke Pirkėjas turi atidžiai perskaitykite prekės eksploatavimo instrukciją, jei tokia yra.

12. Pardavėjo teikiama kokybės garantija neapriboja ir nevaržo pirkėjo (vartotojo) teisių, kurias, įsigijus netinkamos kokybės prekę, dovaną ar paslaugą, nustato teisės aktai. Ginčai dėl prekių, dovanų kokybės, grąžinimo ir kitų pirkimo – pardavimo sąlygų sprendžiami pirkimo – pardavimo taisyklių nustatyta tvarka ir remiantis nacionaliniais teisės aktais.

13. Į visus Jūsų klausimus mielai atsakysime elektroniniu paštu eparduotuve@krispo.lt ir telefonu +370 (606) 99777.

14. Prašymus ar skundus dėl mūsų internetinėje parduotuvėje įsigytos prekės ar paslaugos galite pateikti elektroninio vartotojų ginčų sprendimo platformoje – http://ec.europa.eu/odr/ .

Brokuotos arba nepilnos komplektacijos prekės

15. Pirkėjas, norintis pateikti skundą dėl brokuotos ar nepilnos komplektacijos prekės ar dovanos, tai padaryti gali raštu arba žodžiu „KRISPO“ el.parduotuvėje elektroniniu paštu eparduotuve@krispo.lt , tel.: +370 (606) 99777.

16. Teikdamas skundą pirkėjas turi nurodyti tokią informaciją:

16.1. Prekės užsakymo numerį;

16.2. Pateikti/įvardyti Prekės, dovanos broko, gedimo požymius ar trūkstamą dalį;

16.3. Pateikti kitus įrodymus (pavyzdžiui, Prekės nuotrauką, brokuotos vietos nuotrauką (jei tai mechaninis pažeidimas ir įmanoma nufotografuoti), Prekės pakuotės nuotrauką, kita.

17. Teikdamas skundą pirkėjas turi nurodyti, kaip pageidauja, kad būtų išspręsta pretenzija:

17.1. Pardavėjui neatlygintinai per protingą terminą pašalinant Prekės trūkumus, jei trūkumus įmanoma pašalinti;

17.2. pakeičiant Prekę analogiška tinkamos kokybės Preke;

17.3. atitinkamai sumažinant pirkimo kainą, jei Prekės neįmanoma pataisyti ar pakeisti arba jeigu dėl to Pardavėjas patirtų neproporcingų išlaidų, atsižvelgiant į visas aplinkybes, įskaitant Prekės vertę, jeigu Prekė neturėtų trūkumų, Prekės trūkumų (neatitikties) reikšmingumą;

17.4. grąžinant sumokėtą Prekės kainą ir nutraukinat Sutartį, kai prekės neįmanoma pataisyti ar pakeisti arba jeigu dėl to Pardavėjas patirtų neproporcingų išlaidų, atsižvelgiant į visas aplinkybes, įskaitant Prekės vertę, jeigu Prekė neturėtų trūkumų, Prekės trūkumų (neatitikties) reikšmingumą.

18. Atsakymas į Pirkėjo pretenziją Pirkėjui pateikiamas per 14 (keturiolika) dienų nuo Pirkėjo kreipimosi gavimo dienos. Pinigų grąžinimo atveju, Pardavėjas Pirkėjui grąžina pinigus už Prekę arba Prekių komplektą ir jos (-ų) pristatymo išlaidas bankiniu pavedimu į Prekių arba Prekių komplekto Pirkėjo banko sąskaitą. Jei grąžinama tik dalis Prekių, pristatymo išlaidos grąžinamos tik tuo atveju, jeigu likusioms to paties užsakymo Prekėms, perkant tik jas, būtų taikytas mažesnis tarifas, nei tarifas, taikytas perkant Prekes kartu su grąžinamomis Prekėmis ir tik apimtimi, lygia minėtų tarifų skirtumui. Prekės grąžinimo išlaidas turi padengti Pirkėjas.

19. Nekokybiškų prekių grąžinimo ar keitimo išlaidas dengia Pardavėjas.

20. Atsakymas į Pirkėjo pretenziją Pirkėjui pateikiamas per 14 (keturiolika) dienų nuo Pirkėjo kreipimosi gavimo dienos. Pinigai už grąžintas nekokybiškas Prekes arba Prekių komplektus į Prekių arba Prekių komplekto Pirkėjo banko sąskaitą, grąžinami ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) dienų nuo Prekių arba Prekių komplekto grąžinimo dienos.

Pažeista siunta

21. Į namus pristatytos siuntos kokybę tikrinkite dalyvaujant kurjeriui. Jei pastebėjote, kad ji turi pažeidimų:

21.1. apie tai pasakykite prekes atvežusiam kurjeriui;

21.2. siuntos pristatymo dokumente pažymėkite, kad pakuotė turi pažeidimų ir kartu su kurjeriu užpildykite Pakuotės pažeidimų (patikrinimo) aktą;

21.3. patikrinkite pakuočių viduje esančias prekes ir, jei jos pažeistos, pažeidimus užfiksuokite nuotraukose. Nuotraukos bus reikalingos prekių grąžinimo procedūrai;

21.4. jei pakuotė nepažeista, dalyvaujant kurjeriui prekių tikrinti nereikia. Jei priimate siuntą ir pasirašote dokumentus, laikoma, kad siunta pristatyta tvarkingai.

22. Atsiėmus Prekes iš siuntų paštomato, siuntos pakuočių kiekį, kokybę, išorinę Prekės kokybę (t. y. ar prekė neturi akivaizdžių kokybės trūkumų), asortimentą, komplektiškumą ir komplektaciją tikrinkite iškarto atsiėmus. Jei pastebėjote, kad jos turi pažeidimų, nedelsiant tačiau, ne vėliau nei per 14 (keturiolika) dienų nuo Prekių atsiėmimo iš siuntų paštomato, apie rastus pažeidimus praneškite Pardavėjui.