1990 metai. Mados lopšys Italija. Verslininkas ir dizaineris Alessandro Agrati pasiekė dar 1988 metais užsibrėžtą tikslą – sukūrė išskirtinį kvapą namams, kuris turėjo vienyti žmones, erdvę ir daiktus. Visi namai turi tik jiems tinkantį specialų kvapą – tokia buvo pagrindinė Alessandro idėja, kai jis pradėjo savo veiklą ir kūrybą Milane. Taip gimė ir savo kelią pradėjo „Culti Milano“ prekinis ženklas, kuris pakvietė žmones per kvapus užuosti ir pajusti aplinką.

 

„Mes esame italai, gyvename valstybėje, turtingoje neprilygstamomis žaliavomis, kurias būtina įsisavinti ir panaudoti“, – kartą yra pasakęs Alessandro.

 Kvapai, gimę iš eklektiško mąstymo

 

Dar prieš 30 metų, prieš pat pradėdamas įgyvendinti savo sugalvotą koncepciją, Alessando suprato, kad žmonės ne visada turi laiko kvėpinti namus ar uždegti kelias kvapnias žvakes, o tada laukti, kol jos pradės skleisti kvapą. „Tad aš sukūriau alternatyvą, kuri suteikė galimybę savo namuose visą laiką išlaikyti norimą kvapą“, – savo idėjos tikslais dalijosi dizaineris Alessandro. Taigi „Culti Milano“ ir buvo pirmieji, sukūrę trijų dalių – stiklinio buteliuko, išskirtinio kvapo ir nendrinių lazdelių – namų kvepinimo sistemą.

 

Tolimesni žingsniai koncentravosi į idėjos plėtojimą. Aistra, elegancija, grožis ir dėkingumas Italijos dizainui – tai pagrindiniai aspektai, pastūmėję dizainerį Alessandro kurti kvapus, kurie apjungtų itališką kultūrą ir stilių. Beje, būtent iš žodžio „kultūra“ ir kilo pavadinimas „Culti“.

 

Sukūrus idėją, koncepciją, įvaizdį ir dizainą, atėjo metas susitelkti į kvapų gamybą. Kiekvienas „Culti Milano“ kvapas yra kuriamas apie šešerius metus, remiantis asmenine Alessandro patirtimi, įgyta keliaujant po pasaulį. „Culti“ iki šiol reprezentuoja inovatyvų parfumerijos koncepciją: dauguma kvapų pagaminti iš gamtos žaliavų, kurių neįmanoma nukopijuoti ar atkartoti. Visi kvapai privalo būti neįprastai paprasti ir... išskirtiniai.

 

Medžiagos, iš kurių pagaminti Alessandro namų kvapai, turėjo ir turi padėti žmonėms pasijusti geriau, komfortabiliau, o kartu panardinti juos į unikalų ir elegantišką pasaulį. Kaip teigia pats dizaineris, jo kuriamus kvapus būtų galima apibūdinti kaip „sodus buteliukuose“.

 

Kokybė – svarbiausias gero namų kvapo bruožas

 

Italijos kvapų namai „Culti Milano“ dažnai apibūdinami ir kaip mados namai. Moderni prabanga orientuota į kokybę, tad ir kuriant kvapus šis kriterijus – vienas svarbiausių. Kokybė reikalauja laiko, pastangų ir daug darbo, tad Alessandro su komanda šiai dienai yra sukūrę 15 skirtingų kvapų.

 

„Iš esmės esu architektas, tad mėginu suvienyti dizainą ir funkcionalumą sukurdamas tai, kas pasiektų visus pasaulio kampelius.“, – viename interviu prisipažino Alessandro. Panašu, kūrėjui pavyko. Skaičiuojama, kad šiuo metu kasdien yra atidaroma daugiau nei 70 000 namų kvapų buteliukų visame pasaulyje, o garsioji Milano opera „La Scala“ pasirinko šio prekės ženklo „Tessuto“ kvapą, kad jis reprezentuotų ir praturtintų bilietų pardavimo erdves.

 

„Culti Milano“ visame pasaulyje yra pripažįstami dėl savo aukštos kokybės: pradedant kvapais, baigiant buteliukų dizainu, kas itin aktualu interjerui. Šiandien „Culti Milano“ dar labiau pabrėžia, kad namų kvapas yra stiliaus ir interjero detalė. Šie italų namų kvapų kūrėjai siekė, kad jų produkcija nebūtų garsi tik dėl kvapų. Prekės ženklui svarbu ir vaizdas, ir estetika, ir suderinamumas su bendru interjero stiliumi.