Neabejotinai uoslė – svarbiausias iš penkių pojūčių, o kvepalai daug atskleidžia apie juos naudojantį žmogų. Kvapai gali suteikti unikalumo bet kokiai vietai ar žmogui, todėl „Officina delle Essenze“ savo produktus ir kuria taip, kad jie įgytų šio išskirtinumo. Tai nedidelės kvepalų parduotuvės pačioje Romos širdyje, tapusios itališko produkto kokybės pavyzdžiu, istorija.

1950-aisiais Lembo šeimai priklausė kvepalų parduotuvė istoriniame Romos centre. Tai buvo pakilimo metai, kai viduriniosios klasės moterys apsipirkinėdavo amatininkų parduotuvėlėse, o Italijoje pradėjo važinėti pirmieji nedideli automobiliai. Tai „Dolce Vita“ laikotarpis, kai „Fiat Cinquecento“ tapo statuso simboliu, o visas pasaulis sekė Italijos pavyzdžiu. Užsieniečiai mėgo „Cinecittà“ filmus ir dievino išskirtinio stiliaus ir kokybės itališkus produktus. Greitai intuicija, prabanga ir išskirtinumu alsuojantis šio laikmečio produktas tapo eksportuojamu visame pasaulyje su ženklu „Pagaminta Italijoje“.

Tokioje žavingoje aplinkoje gimė ir Maurizio Lembo svajonė. Įkvėptas savo tėvo kvepalų parduotuvės, kur pirkėjai galėjo rasti tokius istorinius prekės ženklus kaip „Guerlain“, „Coty“, „Caron“, „Penhaligons“, „Creed“, „Chanel“ ir „Lanvin“, jis įkūrė savo įmonę, kurioje išsaugojo visą auksinių parfumerijos laikų žavesį, pirmą kartą atrastą dar savo šeimos parduotuvėlėje ir perkeltą į kiekvieną savo kūrinį. 2001 m. jis sukūrė prekės ženklą „Officina delle Essenze“ ir greit pradėjo dirbti nišinės ir meninės parfumerijos srityje.

 

PREKĖS ŽENKLO TAPATYBĖ

Nuo pat to laiko, kai prieš šešiolika metų gimė „Officina delle Essenze“, ji visada išliko meistriškumo ir prabangos simboliu. Tai šeimos įmonė, naudojanti tuos pačius įgūdžius, dėl ko itališki gaminiai tapo neprilygstamais visame pasaulyje.

„Officina delle Essenze“ prekės ženklą puikiai identifikuoja jo išvaizda: raudona spalva simbolizuoja aistrą, skleidžiamą svajonėmis pagrįsto projekto. Gaminio prabanga atsispindi kiekvienoje detalėje, nes visi tiekėjai ir mažmenininkai griežtai atrenkami. Be to, perteikiama ir kliento, ieškančio didelės meninės vertės kokybiško gaminio, emocija.

OFFICINA DELLE ESSENZE VERTYBĖS IR MISIJA

„Officina delle Essenze“ pasirinkęs klientas nusipelno tik geriausio, todėl kokybė yra svarbiausia vertybė. Įmonėje nuolat dirbama, siekiant patobulinti net ir menkiausias detales, pvz., kvapų puokštės sudėtį. Klientas yra svarbiausias, todėl nuolat dėl jo stengiamasi. Gamyboje visada naudojamas rankų darbas, dėl ko „Officina delle Essenze“ iš tiesų atstovauja tikrą itališką gaminį.

„Officina delle Essenze“ gaminius besirenkantis asmuo jaučia malonumą, rūpindamasis savimi ir namais. Tai žmogus, ieškantis rafinuotų kvepalų ir unikalaus, subtilaus bei įmantraus dizaino, puikiai atskleidžiančio gaminio išskirtinumą; tai žmogus, ieškantis tos konkrečios detalės, be kurios negali gyventi. Štai kodėl bet kokia „Officina delle Essenze“ gaminių naudojimo patirtis yra vienintelė ir nepakartojama.

 

Comments ()