Mada
Yra 39 produktų.
ASSOULINE knyga „Valentino Rosso“
Valentino Rosso (lt. Raudonasis Valentinas) „Mados namams „Valentino“ raudona nėra paprasčiausiai spalva. Tai niekada neblėstantis ženklas, logotipas, ikoniškas prekės ženklo elementas, vertybė“. Niekas raudonos nesupranta taip gerai, kaip „Valentino“. Knygoje „Valentino Rosso“ švenčiama šių Italijos namų draugystė su raudona spalva ir atskleidžiami...
ASSOULINE knyga „Royal Oak: From Iconoclast to Icon“
Royal Oak: From Iconoclast to Icon (lt. „Royal Oak: nuo ikonoklasto iki ikonos) „Darbas su šia knyga – tai išsipildžiusi svajonė. Didelė laisvė labai konkrečiuose rėmuose. Ši knyga tvirta ir tiksli – tai „Royal Oak“ DNR popieriuje“. „Royal Oak: From Iconoclast to Icon“ knygoje pasakojama, kaip „Audemars Piguet“ 1972 m. sukūrė „Royal Oak“ laikrodį su...
ASSOULINE knyga „Buccellati:A Century of TimelessBeauty"
Nuo tada, kai 1919 m. Milane jį įkūrė juvelyro mokinys Mario Buccellati, garsieji italų juvelyrikos namai per šimtmetį išvystė ir tobulino unikalias auksakalystės technikas. Buccellati greitai tapo vienu gerbiamiausių Italijos juvelyrų, kurių prestižiniai klientai buvo garsusis dendis ir poetas Gabriele D'Annunzio, Italijos, Ispanijos ir Egipto...
ASSOULINE knyga „Dior by Marc Bohan"
Iš visų didžiųjų Paryžiaus mados namų Dior turbūt yra geriausiai žinomi ir prestižiškiausi mados namai, įkūnijantys didingą Kristiano (Christian Dior) moteriškumo viziją. Netikėtai pasitraukus Ivui San Loranui (Yves Saint Laurent), švelni Marko Bohano (Marc Bohan) elegancija grąžino Dior prie jo pradinių švelnių, moteriškų siluetų, patinkančių moterims iš...
ASSOULINE knyga „Dior by Gianfranco Ferré"
„ASSOULINE“ knyga „Dior by Gianfranco Ferré“ (lt. „Dior“ pagal Džanfranko Ferė) „Dior“ mados namai, įkūnijantys didingą Christian‘o Dior‘o moteriškumo viziją, tikriausiai yra labiausiai žinomi ir prestižiškiausi iš visų Paryžiaus mados namų. Po Yves Saint Laurent ir Marc Bohan, kuriuos pasamdė pats Christian Dior, 1989 m. naujuoju „Dior“ mados namų...
ASSOULINE knyga „Dior by Raf Simons"
„ASSOULINE“ knyga „Dior by Raf Simons“ (lt. „Dior“ pagal Raf Simons) „Tai, kaip matau save pas „Dior“, labai skiriasi nuo to, kaip matau save, kurdamas savo prekės ženklą“. Raf Simons. Atraskite rafinuotus aukštosios mados dizainerio Raf Simons darbus, sukurtus „Dior“ 2012-2015 m., jam į šiuos gerai žinomus Paryžiaus mados namus atnešus šiek tiek...
ASSOULINE knyga „Frida Kahlo: Fashion as the Art of Being"
Frida Kahlo buvo ne tik ikoniška menininkė, bet ir drąsi gražuolė bei avangardinė madistė, kurios nesenstantis stiliaus pojūtis ir toliau įkvepia ir daro įtaką mados, žiniasklaidos ir meno pasauliams šiandien. Mada yra optinis efektas, kurį Frida mokėjo panaudoti su gudriu intelektu ir menine intencija. Frida žinojo, kad gyvenimas yra teatras, o mada –...
ASSOULINE knyga „Dior by John Galliano"
Studijuodamas Londono Centriniame Sent Martine, Gibraltare gimęs britų mados dizaineris Johnas Galliano dirbo rūbininku Nacionaliniame teatre, mokydamasis kostiumo meno ir iliuzijos galios. Būdamas nuolatinis Londono naktinių klubų lankytojas, Galliano susitiko su būriu menininkų ir spalvingų asmenybių, užmegzdamas tvirtus ryšius su giminingomis...
ASSOULINE knyga „Dior by Christian Dior"
1994 m. šią nepriklausomą leidyklą Niujorke įkūrė Prosper ir Martine Assouline. „Assouline“ žinomi dėl savo originalios knygų koncepcijos, apjungiančios puikiai išreikštą grafinį dizainą su patraukliomis temomis. Į eklektišką leidyklos kolekciją įeina daugiau nei 1000 skirtingų pavadinimų knygų apie architektūrą, meną, dizainą, madą, kulinariją,...
ASSOULINE knyga „Boghossian: Expertise, Craftsmanship, Innovation"
„ASSOULINE“ knyga „Boghossian: Expertise, Craftsmanship, Innovation“ (lt. Bogosianai: kompetencija, meistriškumas, inovacijos) „Mūsų juvelyriniai dirbiniai kalba Rytų ir Vakarų kalba. Rytai – tai moteriškumas, prabanga, įmantrumas, o Vakarai – tai modernumas, technologijos ir inovacijos.“ Bogosianų šeimos, galinčios pasigirti daugiau nei 150 metų...
ASSOULINE knyga „Burberry"
„Burberry“ – tai kūrybiškumo, tyrinėjimų, inovacijų ir bendruomeniškumo istorija. Visi šie dalykai ir šiandien laikomi svarbiausiomis šio prekės ženklo vertybėmis. Atkasant miegančių lobių olą, buvo rasta daugybė auksogrynuolių. Šioje knygoje, kurią vienintelę pastaraisiais metais patvirtino prekės ženklas, pateikiama neeilinio, plataus pripažinimo verto...
ASSOULINE knyga „De Bethune: The Art of Watchmaking"
„ASSOULINE“ knyga „De Bethune: The Art of Watchmaking“ (lt. „De Bethune“ – laikrodininkystės menas) „Laikrodis – tai kultūros elementas, segimas ant riešo“. Prieš dvidešimt metų į aukštosios laikrodininkystės pasaulį atėjo „De Bethune“, įmonė, galinti pasigirti savo bendrasteigėjo ir laikrodžių meistro Denis Flageollet techniniu išradingumu ir greitai...
ASSOULINE knyga "Jarger-LeCoultre:Reverso"
1994 m. šią nepriklausomą leidyklą Niujorke įkūrė Prosper ir Martine Assouline. „Assouline“ žinomi dėl savo originalios knygų koncepcijos, apjungiančios puikiai išreikštą grafinį dizainą su patraukliomis temomis. Į eklektišką leidyklos kolekciją įeina daugiau nei 1000 skirtingų pavadinimų knygų apie architektūrą, meną, dizainą, madą, kulinariją,...
ASSOULINE knyga "Marriage Story"
1994 m. šią nepriklausomą leidyklą Niujorke įkūrė Prosper ir Martine Assouline. „Assouline“ žinomi dėl savo originalios knygų koncepcijos, apjungiančios puikiai išreikštą grafinį dizainą su patraukliomis temomis. Į eklektišką leidyklos kolekciją įeina daugiau nei 1000 skirtingų pavadinimų knygų apie architektūrą, meną, dizainą, madą, kulinariją,...
RIZZOLI knyga "Tom Ford"
Tom Ford tapo viena didžiausių mados ikonų. Mirštantį aksesuarų ženklą „Gucci“ jis pavertė vienu seksualiausių mados ženklų pasaulyje. Jo dizainas „Gucci“ pardavimus padidino dešimt kartų ir padėjo sukurti šiandien egzistuojantį „Gucci“ prabangos prekių konglomeratą. Ford‘o drabužių stilius aštrus ir tvirtas, atitinkantis XXI amžiaus žavesio suvokimą, ką...
ASSOULINE knyga „Radical Renaissance 60"
„Džinsai reiškė laisvę ir buvo didžiausia svajonė“, - taip apie „Diesel“ kalba Renzo Rosso, 1978 m. išleidęs šį aukščiausios kokybės kasdieninį prekės ženklą, kuris sukėlė revoliuciją džinsų rinkoje. Šiandien Rosso vadovauja „OTB“ – alternatyvios prabangos mados grupei, į kurią įeina tokie žinomi mados ženklai kaip „Diesel“, „Maison Margiela“, „Marni“ ar...
ASSOULINE knyga "Jonathan Becker: 30 Years at Vanity Fair"
1994 m. šią nepriklausomą leidyklą Niujorke įkūrė Prosper ir Martine Assouline. „Assouline“ žinomi dėl savo originalios knygų koncepcijos, apjungiančios puikiai išreikštą grafinį dizainą su patraukliomis temomis. Į eklektišką leidyklos kolekciją įeina daugiau nei 1000 skirtingų pavadinimų knygų apie architektūrą, meną, dizainą, madą, kulinariją,...
ASSOULINE knyga „Louis Vuitton: Virgil Abloh"(Classic Cartoon Cover)
„Neegzistuoja jokios ribos... gyvenimas toks trumpas, kad negalite švaistyti net ir vienos dienos tam, kad darytumėte tai, ką kiti mano jus turint daryti, o ne tai, ką jūs žinote galintys padaryti“. - Virgil Abloh Kai Virgil Abloh pirmą kartą nusilenkė „Louis Vuitton“ vardu, mada pasikeitė negrįžtamai. Naujausias klasikinės kolekcijos leidinys „Louis...
ASSOULINE knyga „Chanel: The Legend of an Icon"
Dėl savo stebėtino gebėjimo numatyti mados kryptis žinoma Gabrielle Chanel (Gabrielė Šanel) visiškai pakeitė stiliaus pasaulį, šiuolaikiškai pažvelgdama į prabangų minimalizmą. Ji suteikė madingą statusą tokiems paprastiems audiniams kaip džersis ar tvidas ir sukūrė rafinuotą, o tuo pačiu ir minimalų siluetą, taip XX amžiuje iš naujo apibrėždama madą....
ASSOULINE knyga „Barbie“
Barbie (lt. Barbė) Švęskite šešiasdešimt penktąjį Barbės gimtadienį su knyga, skirta nepaprastai populiariausios pasaulyje lėlės istorijai. „Mattel“ įkūrėja ir visas žaidimo taisykles pakeitusi feministė Ruth Handler 1950-aisiais sukūrė jokių standartų neatitikusią lėlę, kuri pasiūlė moterims ne tik žmonos ir motinos vaidmenį. Barbės tapatybė apibrėžiama...
ASSOULINE knyga „Metaverse Dream"
„Visiems smalsu, kas ta metavisata. Tai iš žaidimų atsiradusi koncepcija, persikėlusi į meną, pramogas, madą ir daug kitų dalykų. „Metaverse Dream“ – tai Jūsų langas į stulbinančią metavisatos ateitį, kuri ateis greičiau nei manote“,- Paul Dawalibi 1978 m. MIT sukūrė sistemą, leidusią naudotojams virtualiai keliauti po Aspeną Kolorade. Šiandien kelionės...
ASSOULINE knyga „Guerlain: An Imperial Icon"
Atraskite legendinio „Guerlain“ bičių butelio istoriją knygoje „Guerlain: An Imperial Icon“. Šiame klasikinės „Assouline“ kolekcijos leidinyje pagerbiamas jau 170-ąjį jubiliejų švenčiantis bičių butelis – išskirtinio meistriškumo simbolis, įkūnijantis tradicijų ir patirties vertybes. Knygoje „Guerlain: An Imperial Icon“ rasite istorines ir šiuolaikines...
ASSOULINE knyga "La Collection Privee Christian Dior Parfum"
1994 m. šią nepriklausomą leidyklą Niujorke įkūrė Prosper ir Martine Assouline. „Assouline“ žinomi dėl savo originalios knygų koncepcijos, apjungiančios puikiai išreikštą grafinį dizainą su patraukliomis temomis. Į eklektišką leidyklos kolekciją įeina daugiau nei 1000 skirtingų pavadinimų knygų apie architektūrą, meną, dizainą, madą, kulinariją,...
ASSOULINE knyga "Young Hollywood"
Knygoje „Jaunasis Holivudas“ pateikiami portretų fotografės Claiborne Swanson Frank darbai, kurios pirmąją knygą „American Beauty“ (lt. Amerikietiškas grožis) „Assouline“ leidykla išleido 2012 m. Swanson Frank nufotografavo daugiau nei 60 karščiausių, perspektyvių šiandieninio Holivudo moterų, o įkvėpimo sėmėsi iš senojo Holivudo. Tarp šių moterų buvo...
ABRAMS knyga „Vogue the Editor's Eye“
Vogue: The Editor's Eye (lt. „Vogue“ redaktoriaus akimis) 2012 m. rugsėjo mėn. įtakingiausias pasaulio mados žurnalas „Vogue“ šventė savo 120-ąjį jubiliejų. Daugybė nuostabių „Vogue“ nuotraukų taip ir nepaseno. Knygoje „Vogue: The Editor’s Eye“ pateikiami tokių fotografų kaip Steichen, Horst, Avedon, Penn, Newton, Leibovitz, Testino, Weber ir kitų...
T&H knyga "Vivienne Westwood Catwalk"
Viena labiausiai susimąstyti verčiančių ir įtakingiausių dizainerių pasaulyje vieną kartą yra pasakiusi: „vienintelė priežastis, kodėl dirbu mados srityje, tai noras sunaikinti žodį „suderinamumas“. Vivienne Westwood jau daugiau nei penkis dešimtmečius iš naujo išranda, keičia ir meta iššūkį mados pasauliui. Šioje knygoje minimas 40 metų jos kolekcijų...
T&H knyga "Givenchy Catwalk"
Pirmoji ir vienintelė išsami „Givenchy“ kolekcijų apžvalga pristatoma kartu su podiumo nuotraukomis. Knygos leidimas parengtas, bendradarbiaujant su žymiaisiais mados namais, kuriuos 1952 m. įkūrė veržlusis Hubert de Givenchy ir kurie tapo pastangų nereikalaujančios elegancijos simboliu. Šią koncepciją įkūnijo Givenchy mūza (ir artima draugė) Audrey...
T&H knyga "Chloe Catwalk"
Pirmoji išsami „Chloé“ kolekcijų apžvalga pristatoma kartu su podiumo nuotraukomis. Knygos leidimas parengtas, bendradarbiaujant su „Chloé“ mados namais, 2022 m. minint jų septyniasdešimtąjį jubiliejų. 1952 m. juos įsteigė egiptiečių kilmės Gaby Aghion. Šie mados namai pirmieji pristatė prabangius gatavus drabužius, kuriuos kuriant, pagrindinis dėmesys...
ASSOULINE knyga „Chanel 3-Book Slipcase"
Chanel 3-Book Slipcase (New Edition) (lt. 3 knygų „Šanel“ rinkinys (Naujas leidimas)) „Papuošimai – tai mokslas! Grožis – tai ginklas! O kuklumas – tai elegancija!"- Gabrielle Chanel „Assouline“ ir „Chanel“ pristato naują, atnaujintą trilogiją, kurioje atiduodama pagarba laikui nepavaldžiai „Chanel“ mados namų dvasiai ir paveldui. Dėkle yra trys memuarų...
TASCHEN knyga "Versace Catwalk"
„Šioje knygoje atrasite Versačės dvasią. Nepatirsiu didesnio pasididžiavimo nei pasidalindama ja su pasauliu“. Donatella Versace 1978 m. Džanio Versačės įkurti ir šeimos valdomi mados namai išaugo į aukštosios mados ir prabangos simbolį, žinomą visame pasaulyje. Šie namai rengė tokias 1980-ųjų ir 1990-ųjų įžymybes kaip Madona ar princesė Diana. 1997 m....
ASSOULINE knyga „Windows at Tiffany & Co." (Icon Edition)
„ASSOULINE“ knyga „Windows at Tiffany & Co.“ (lt. „Tiffany ir Ko.“ vitrinos“) (Ikonų leidimas) Atraskite užburiantį „Tiffany & Co.“ pasaulį, žvelgdami į stulbinančias vitrinas Penktojoje aveniu. Šis leidinys iš „Ikonų“ kolekcijos siūlo leistis į išskirtinį turą po subtiliai sukurtas vitrinas, jau kelias kartas užburiančias bet kokio amžiaus lankytojus....
ASSOULINE knyga "Skin"
Damien Dufresne atėjo iš mados pasaulio, reklamos pramonės, meno vadybos ir, jei tiksliau, makiažo pasaulio, tad visos šios patirtys įtakojo jo kaip fotografo darbą. Kalbėdamas apie savo darbą, Damien Dufresne teigia, kad „nuotraukos jam gimsta, nieko nesprendžiant, kaip ir visa kita jo gyvenime: visi dalykai vyksta iš esmės natūraliai. Kai dirbau makiažo...